A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1.25DDIS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Majdnem túlélte a túlélhetetlent

Szöveges ítélet

2 év alatt 120 000Km.-t menetem vele. Ablak és ajtó beázását sikerült megszüntetni. 10e.-s szervíz ciklus idegesítően kevés. Fogyasztása 130-140-nél 6.5L csak megállni nem lehet vele. Első tornyok 20 000Km.-től nyikorognak. Fékbetétek 100 000.-nél csere. 110 000Km.-nél a generátor francia kuplungja csere.120 000Km.-nél kerék csapágyak hátul csere. Olaj nyomás gomba és szivattyu csere. Az eddig leírtak elég ijesztőek, de szervizt és szerelőt csak az 1000Km.-s és 10 000Km.-s ciklusnál és az említett szereléseknél látott.Olajcsere:10 000, 35 000,65 000,110 000.Km. futás után volt.
Vadászatra használva téli gumikkal mindenhol elment ahol nem ért le a karter ( de mindenhol megpróbáltuk,a karteren tökéletessen látszik is). Csomagtér kicsi.
A jó vélemények:kicsi városi és terep autó, igénytelen, strapa bíró, olcsó üzemeltetés ha nem viszed gar. szervízbe, relatíve könnyű a súlya ezért egyszerűen kihúzható a sárból és hóból. Városban jó a padka és járda járó képessége. Luxus érzetet nem nyújt, de mindenapi használatra tökéletes. Most szervizben pihen, de hamarossan folytatjuk!!! Bátran ajánlom azoknak akik szeretik az atójukat "használni" nem simogatni.
120000km-nél Turbó csere gyári 125000e.(azóta rendessen cserélem az olajat) Légtömeg mérő kütyü 20-25 e. + szerelés. Sikerült jó szerelőt találnom azóta semmi gondom nincs vele, csak hajtom.
195000km-nél műszaki.Cserélve:féktárcsák,betétek,pofák,első torony műanyag kütyüi (800Ft),jobb hátsó lengőkar a szimering miatt(csak egyben cserélhető).A hibák javarésze nekem köszönhető (kivétel: torony ropogás és generátor kuplung).Nagyon strapa bíró és megbízható. Fogyasztása beállt 4,5-5 L.

Hibalista

- Hátsó kerékcsapágy
- generátor kuplungja (francia)
- hűtő víz jelző óra
- olaj nyomás gomba
- olajszivattyu
- ablaknál és az ajtónál beázott
-

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 200000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 1.3 Ignis Következő autója? Diesel Ignis nagyobb csomag térel
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (541 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)