Nem az, aminek látszik, szerethető, pedig utáltam....
Szöveges ítélet
Üzembiztos, fürge, könnyü vele parkolni, jó a kilátás bel?le, Szinte mindenhol elmegy, könnyen vezethet?, jó ülés magaság állíthatóság, sok funkcionális tároló rekesz. Kiváló szell?zés, párásodás nincs. Tényleg NAGYON MEGY ez a 1.3 motorral, de a 93 paci azért túlzás szerintem, 6000 fordulatig épeszü ember nem forgatja, ott lehet igaz a 93 LE. Az ablaktörl? nagyfelületet töröl, a hangja viszont idegesít?. Kemény rugózás, oldaltartás nélküli ülések- rövid üléslappal, rossz úton zajos futóm?, sportos kanyarvételnél leveg?ben ugráló kipörg? kerekek, teljes terhelésnél megugró fogyasztás. 120 Km/h felett már akár 2 literrel többet eszik. Olcsó m?anyagoknak tünik a bels? kivitel, a váltógomb félév alatt lemorzsolódott, rossz szin összeállításu m?anyagok, a kijelz? vörösfénye zavaró, kék vagy zöld jobban illene hozzá és nem is bántaná a szemet. Nagy pedálút a féknél, a pedálok nem egy síkba esnek, közel vannak egymáshoz. A gyári rádió vételi érzékenysége katasztrófális. A k?ls? tükrök nem a valódi távolságot, mutatják, a bels? viszont jó! A hátsó kalaptartó minden ajtó csukásra kiakad és lóg a madzag, nem igaz, hogy ezt nem lehetett volna fixen rögzített gombra akasztani ua. a zsinórral. A SUZUKI ezzel az üzlet politikával, hogy 1 év alatt lecsökkentette az IGNIS árát, magyarul leamortizálta a kispénzü emberek autóját, nem lopta be magát a szívembe. Ha meg csak ennyit ér, akkor meg egy elavult típust forgalmazott, haszonra tett szert az eddig eladott IGNISEK eladási árának bevételéb?l. FORDÍTSA ezt az összeget fejlesztésre, hogy még jobb min?ségü komfortos autót gyártson.
Mára 60000 kilómétert autóztam vele, a természetes kopásokon kívűl nem kellett cserélni rajta semmit. Olaj, szűrő, fékbetétek ( elől), levegőszűrő a szervizek alkalmával lett cserélve. Naponta használom 60 km-t a munkába járásra és hétvégeken 80km- t a telekre, de megy és megy teljesít hibátlanúl. Az elején írtam, hogy szerethető, hát kezd rászolgálni erre a jelzőre. Hazai és kűlföldi utjainkon, volt alkalmam temposan és huzamosan gyorsan menni vele, tartósan vitte a 160 km/h sebességet, egyébként a vége 175-nél van, utána már nem volt szívem nyomni neki, mert értelmetlen. Ilyen autózás mellett 8,5 literes fogyasztás jött ki, 2 személlyel és csomagokkal terhelve. Már több mint 125000 Km- mentem vele, napi szinten használtam 2011.- ig, most csak heti 3x 40- 50 km távot szeretem, mert megbízható jó autó.
Hibalista
- váltógomb lemorzsolódott, kalaptartófilc eltörött, ajtók és a motorháztető élein a festék pattogzik (3 helyen) , a fényezés könnyen karcolódik, ezek bosszantó hibák, ezenkívűl semmi szerkezeti meghíbásodás. 45000 km-nél első fékbetét csere, egyenetlen kopás miatt. Féktárcsák + betétek ( 110750km ), Jobb alsó gömbfej+kar, gyújtógyertya csere (122120km )
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Pest
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 9 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 126000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Samara 1500 | Következő autója? | még nem tudom, lesz e rá alkalmam ennyi pénzt kiadni |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |