A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1,3 GS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szabaccság, szerelem

Szöveges ítélet

Egy nagy dög ford után ültem bele, mert az már kirohadt 16 év alatt alólam. Családi autót kerestünk, ami megfizethet?, olcsón kihozható a szalonból, megbízható, beleférünk még 4 évig, ja és sok extra van benne elfogadható áron. Ez tudja.
Nekem a kerékcsapágyon kívül gondom nem volt vele, megy mint a barom, a fogyasztása akárki akármit mond lábfügg?, mértem már vele 8,5 és 5,6-ot is. A futóm?ve kemény, de a hátsó merev tengely más igen drága autókban is megvan, nem a suzuki spórolása miatt van csak ez benne. Érdekességként említem meg, hogy a hatalmas fordomban a hátul lév? 3!! gyerekülés miatt az ajtó nehezen csukódott, az IGNISBEN a kezem még befér az ülések közé. Nagyon jó a magas üléspozíció, az utat jól látni. A 93 lovacska csak 4000 fordulat felett jön el? amikor a 16 szelep elkezd m?ködni, akkor viszont nagyon megy. Egy direktsz?r?vel 100 lóeró fölé lehet vinni. Egy komputer tuning programozással pegig a 16 szelepet rá lehet venni, hogy alacsonyabb fordulaton is bekapcsoljon.
Nekem megérte.

2008.03.24.
Úgy néz ki, hogy a drágasszágom beszámításra került egy SX4 GS-be.
Az elmúlt 4 év alatt az említett problémán kívül semmi nem volt vele. Tette a dolgát. Sokan panaszkodnak, hogy kopik a tárcsa a féknél. Jelentem nekem még a gyári van benne, és 51 ezer km van a kocsiban.
Nem nyekereg, nem nyikorog, sehol.
A négy év átlagfogyasztása 7,6 liter/100 km, ebben főleg falu menet van.
És mielőtt valaki azt hinné, hogy öregurasan totyogtam vele, elmondanám, hogy hetente egyszer letiltásig (nálam 6800-as fordulat) pörgettem a motort, hogy ne lustuljon le, ha kell, menjen, előzésnél jól jött. De nem versenyeztem vele, nem száguldoztam, hanem a forgalom tempójában mentem vele.
A legjobb olajat kapta (Castrol Formula RS 0W-40), 2-3 havonta injektortisztítót, és ott tankoltam, ahol olcsó volt a benzin.
Sajnálom, mert nagyon megszerettük, de az SX4 már kell a felnövő gyerekeknek a hely miatt.
És természetesen csak Suzukit ez után IS!

Hibalista

- bal hátsó kerékcsapágy gariban fél óra alatt cserélve.
- 2007.04.01. a gyári akkumulátor megadta magát.

Ide hordtam szervizbe

www.ignisklub.hu

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 51000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Sierra 1,8 CL aut Következő autója? Suzuki SX4 1,5 GS
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)