Kis kanyarmágus
Szöveges ítélet
Üdvözlet!
Eddig 75 ezer kilométert tettem meg a gépsárkánnyal gond nélkül. Egyedül a futómű hagyott kívánni valót maga után. Ezt gyorsan orvosoltam egy ültetéssel és gázos lengéscsillapítók beszerelésével. Valamint nem hagyom ki a sorból a toronymerevítőt sem. Így nagyságrendekkel javult az úttartása és a vezethetősége. Nem bólogat gyorsításkor és fékezéskor. Egyszerűen brutális lett. Ahol eddig csak 120-al mertem belemenni a kanyarba most 140-150-el simán elsuhanok. Igaz nagyon kemény lett a futómű. De legalább nem dobja el az orrát egy nagyobb bukkanónál. Most már furcsának találom, hogy az előttem haladó autós a fékre lép mikor egy kanyarhoz ér! 35 ezernél féktárcsát kellett cserélni. Azon kívül csak olaj és levegőszűrő cserére kellett vinnem. A motorja szerintem elég nyomatékos egy kis élményautózáshoz. Igaz csak 3000-es fordulat felett, de akkor viszont naggyon elindul. Én még megspékeltem egy verseny kipufogóval ezt az élményt. Már-már olyan érzés mintha egy N-es rali autóban ülnék. Gyorsításkor mindig lúdbőrözök. Nekem így lett szinte tökéletes autó az IS. Nem bántam meg, hogy SUZUKIT választottam. NAGYON SZERETEM AZ AUTÓT!!!!
Hibalista
- Eddig generátort cseréltek azt is sajna önhibámból, de szerencsére gariba megoldották a gondot:)
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Rózsa, Heves
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 75000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | swift 1,3 86´ | Következő autója? | Subaru Impreza Wrx Sti |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
