A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1,3 GLX 

Az ítélet értékelése
2,3(3 db)

Erős, és ennyiben kimerül minden jó

Szöveges ítélet

A szüleim kocsija, nem az enyém. Egy 1.3 Swiftet cseréltek be az ignisre. Hát szerintem jobban jártunk volna, ha értelmesebb dologra adjuk ki a pénzt (lenne helye). Bőrön, meg automata váltón kívül full extrás. Szüleimnek nagyon tetszik a formája (én inkább nem mondok semmit), de nekem nincs ízlésficamom. A motorja szuper, ég és föld ez a Swifthez képest, de a 92-es 1,4-es Unom is ment így (igaz többet evett). A belső tér szép, de a kapcsolók igénytelenek, a gyári hifi nevetséges, recseg, nem veszi az adást a rádió, nincs mp3, az ülések túl kemények, oldaltartás nélküliek. A kocsi túl magas magasan is ülsz benne, teherautós érzet. Egy családi kocsi NE legyen ilyen. Ráadásulk a futóműve pffffff... Csak pattog, egy krosszautóhoz hasonlítható, de egyenes úton jó. Kicsi a csomagtartó. Nem rossz autó, de rohadt ronda, meg szar az úttartása.

Ahogy többet hajtom szüleim verdáját egyre jobban megutálom. Rettenetesen instabil a kanyarban, ráadásul olyan erősen dolgozik a szervója, hogy az útról abszolút semmi visszajelzés nem érkkezik. Egy ekkora autóba teljesen felesleges szervó. Csak a fogyasztást növeli. Úthibákon kegyetlen érzés benne ülni. A kerékjárati ívvel szerintem a sportosságot vették célba a tervezők, de szerintem inkább szánalmasra sikerült.

Hibalista

- eddig még semmi

Ide hordtam szervizbe

garancia miatt nem nyúlunkl hozzá, most még :)

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (1) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 5000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Uno Következő autója? Delta HF Turbo Integrale
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Hálás és megbízható kocsi, szeretem

Ignis 1,5 GS - 2003
2008.09.27 45000   -

Nem egy szeretni való, de együt lehet élni vele

Ignis 1,3 GC - 2006
2009.01.31 27700   -

gizi

Ignis 1.3 wwt - 2003
2008.07.07 4500   3,0

" Atom borztej-turmix"

Ignis 1.3 GS 4WD/AC - 2004
2012.04.17 140000   2,9

"Igénytelen versenyterepjáró": jó vicc, mi

Ignis 1.5 GS 2WD - 2004
1999.11.30 70000   3,0

"NYEREMÉNYIGNIS"-az eltervezett forma

Ignis 1,3 - 2005
1999.11.30 16000   -

"AUTÓ"

Ignis 1,3 GLX AC/CD - 2004
1999.11.30 16000   5,0

"Egy erdész, utcai autója"

Ignis 1,3 GLX - 2004
2009.02.14 154637   4,0

"HIGINS" kapitány IGNIS 1.3 GLX+

Ignis 1.3 GLX+ / AC CD - 2005
1999.11.30 16000   -

"Se veled, se nélküled"

Ignis 1,5 GS AC - 2003
1999.11.30 49000   -

"kisemberek mercije"

Ignis 1,3 GC - 2006
2008.05.23 10600   5,0

(Grafit)szürke eminenciás nulla tekintéllyel

Ignis 1.5 GS - 2005
1999.11.30 19000   -

1,3 GS Limitált Szeretem, de nem a komfort miatt!

Ignis 1,3 GS Limitált - 2004
2012.02.13 20500   -

1,3-as táltos

Ignis 1,3 GLX - 2003
1999.11.30 29000   -

1,3-as Állat

Ignis 1,3 GLX+AC - 2006
2008.08.14 30000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 37

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)