RS: hűséges vadállat pórázon
Szöveges ítélet
Több mint 1,3 millió Km-t vezettem.(Skoda 105, Yugo Skala, Fiat Uno, Opel Omega, Ford Sierra, Ford Escort, Ford Focus, Opel Zafira, BMW318).
Ez volt a 10., minden szempontból a legszerethetőbb autóm.
Összefoglalva:
Rossz: a sportos futómű keményre hangolt, a hazai utakon túl keményre.
Az ültetett alja még egyes fekvőrendőröknél is súrlódik.
Jó: Jó. Nagyon jó. Megy. Úgy megy, ahogy gondolod. Nem fogyaszt.
6,4l/100km, naponta 100 km. Fele autópálya (időnként 180,190), fele keresztül a városon. 12 órát egyfolytában lehet benne ülni.
220 eKm után csak a bal oldali ajtón látható a könyöklés jele. A belső tér olyan, mint új korában. (na jó, egy évesen...)
Hibalista
- 2 db hátsó lámpa izzó. - 2 x menet közben nem tudtam bekapcsolni a tempomatot. Motor leállítás/indítás után megjavult magától. - Esztétikai hiba: a bal oldaln az ajtó teteje (könyöklő) kirepedt.
Ide hordtam szervizbe
Skoda mentes, Budapest 7x, harmincezrenként.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 19000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 202000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 318i | Következő autója? | Sorrento 1,7 D |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
