A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Octavia (2004)

Octavia 1.4 16V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható munkagép.

Szöveges ítélet

Nos, direkt nem olvastam el a többi ítéletet. Lehet hülyén is írom kicsit, elnézést.
2006 tól újonnan vett autó. Szemeztünk már a márkával. Volt a családban egy első széria. Nagyon bevált eddig és rendkívül megbízható autó. Egyetlen egyszer nem hagyott az út szélén. Illetve egyszer a reggeli indulásnál behörgött 3 hengerrel. de délre újra pöccre indult. Kezdjük a nekem tetsző tulajdonságaival. Egyáltalán nem lomha. Sokan bántják emiatt..és nem hajtja szét a motort sem. Ez sem igaz. A váltó rövidebb áttételei miatt nagyon jól gyorsul. Úgy 140 tól kezd lomhulni, vagy ha nagyon meg van terhelve kicsit előbb. 120-130 ig jól is eszik. 100 körül egy személlyel némi csomaggal 6 liter M0 -áson, és ez 300 ezer óta változatlan. A vegyes fogyasztása pontosan annyi nálam mint a gyári érték. 7.1 Ülési kényelmesek. Klíma jó benne, sima manuális. Klímás fogyasztás plusz 6 deci kb...Sokat cipeltem a szerszámaim benne. Remélem még sokáig szolgál... Negatívum? : ..hát, nem nagyon tudok írni. A kormány az én kezemtől hamar mállik sajnos. A féktárcsa keveset bír szerintem, vagy csak tégla lábam van.

Hibalista

- Féktárcsa vagy nyolcszor, viszonylag hamar kopik, nálam :D - 2 db nyujtótrafó úgy 30-40 ezer km körül. Olasz gyári repült hamar belőle. 250 ezer óta hibátlan - Aztán nagy szünet úgy 250 ezerig. - Klímahűtő ventilátor cseréje 20k - A hátsó fékdobok cseréje. - Majd ezután az első - nem vicc - futőmű alkatrész cseréje. Bal első lengőkar szilent. - 298000 km - nél kuplung csere és a két első lengőkar komplett. Nagyon olcsó az anyag és sokféle gyártmány van. - Plusz néhány kopó alkatrész, vezérlés és egyebek ugye.... - Most itt tartok, 305000 km. A lengéscsillapítók, fékcsövek, belső kezelőszervek még gyáriak. Egyedül a váltógomb kopott simára. A szivacs kormány talán hamar kopik, nálam már régóta bőrszalag van rajta... - Elektromos javítás volt nemrég az első ajtóban de jó lett.

Ide hordtam szervizbe

Jóbarát.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 12 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 305000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Octavia 2004 (2005)

További ítéletek (373 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)