A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Octavia (2004)

Octavia RS 2.0 TFSI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Családi interceptor

Szöveges ítélet

Subaru Outback-et alkartam venni, de ez hamarabb jött szembe. Azótam meg nem volt olyan tél, hogy a 4x4 hiányát észrevettem volna...
A napi munkábajárásra van egy TDI Fabia, ezért nem a fogyasztás volt a fő szempont. Olyan autót kerestünk amivel nem kaland az autópályázás a rendszeres nagymamalátogatások során, illetve a feleségem meg tudja ejteni a heti egy-két kanyarját a közeli városba. Nomeg kényelmesen elférünk benne. A Fabiára ez sajnos már nem volt igaz.
Az RS jelölést messzemenőkig nem értem. Ez nem versenyató, senem rally. A GT (grand turismo) sokkal találóbb lenne. Kb. 20-al alacsonyab pulzussal autópályázok vele, mint az 1.4 TDI Fabiaval, pedig hasonló átlagsebességet igyekszem tartani. De itt nincs izzadás az elvesztett sebesség miatt 130 környékén, és a road presence is értelmet nyer (ebből 75% a xenon lámpa :-) )
Ebben az autóban nem utálnak, irígyelnek, hiszen csak egy Skoda, de tisztelik, mert RS. (Már akinek feltünik. Az egységsugarú 10 éves, frissen importált 320d-ben ülő inkább csak bután néz és nem érti, hogy miért marad le. Mondjuk őt is csak azért tanítottam, mert kitartóan villogott mögöttem egy kamion előzése közben úgy, hogy előttem még ketten voltak)
A lényeg az erőtartalék ami mindig ott van. Nagyon ritkán használom ki, de megnyugtat. Mindeközben ez az első olyan autóm amit úgy tudok pakolni, hogy
nem kell azon aggódni, hogy a feleségem álltal felhalmozott csomagokból bármi is otthon marad.

Hibalista

- A tankszellőzés szénszűrője már a megvásárláskor hibás volt. Kb. 40e Ft volt a cseréje. - Meghibásodott még: - -vezetőoldali biztonsági öv becsatolását ellenőrző szenzor - -valami kütyü a klímahűtőben (elengedte a gázt) - -oldallégzsák kábelezése

Ide hordtam szervizbe

Wolf Autó Székesfehérvár. Korrekt.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Csermely és Társa Balatonfüred. Max pontszám.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 235000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Fabia 1.4 TDI Következő autója? Octavia
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Octavia 2004 (2005)

További ítéletek (373 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)