Nekem eddig ez a legjobb
Szöveges ítélet
3 héttel ezelőtt vettem át ezt a kényelmes "kis" autót.
Céges masina, de eddig sok autót kipróbáltam céges járműként. Minden autómra vigyáztam, mint a sajátomra és nem tudok egy típusra sem panaszkodni (Golf, Astra, Peugeot, Renault). Szalonvezető használta az M5 -nél. Automata kétzónás klíma, hűtött kartámasz, ESP az extrák amivel el van látva. A többi szerintem már természetes. A motorja húz mint az "állat" és már mentem vel 4 literes átlagot és nem 40 -nel mentünk. A csomagtere az meg leirhatatlan. Összekenem a nadrágomat, ha a leghátsó részében pakolok valamiért.
Szereltettem bele egy tolatóradart, mert a feneke kicsit magas (nem negatív kritika), és azóta bátrabban tolatok vele. Nem gyári radar, de 30 e. forintért ellátja a gyári feladatát, kijelzője pedig elfér a tükör fölé. Szürke benne a kárpit és a fém betétekkel szerintem igen dögös a belseje. A hátsó utastér is kényelmes. Viszont sajnos nem került bele a deréktámasz, és az hiányzik Nekem. Sajnos a kormány és a váltó sem kapta meg a kis bőr csomagot. (de ezzel együtt szép a belseje is).
Nyomatékos, takarékos. Nekem nagyon bejön. Ennyi pénzért szerintem az egyik legjobb vétel manapság a piacon. A gyári riasztó mág az ablakot is felhúzza, ha nyomom a bezáró gombot. :)
Most könnyűfém felnikre fáj a fogam, mert azzal már végképp szép lesz. Nekem jelenleg nagyon bejön az egész autó.
Most jöttünk meg Prágából, és 6 literből megúsztuk 160 -as tempóval. Szerintetek!?
Egy negatívumot tudnék mondani: szerintem az olajfogyása kicsit sok. 10.000 km-nél 6 dl kellett utána töltenem.
-----------------
Most irok másodszor.
Nekem továbbra is nagyon megfelel. Egy év alatt beletettem 64.000 km-t. Eddig semmi különös.Leszámítva azt, hogy 10.000 km -ek után inni kér, de ez 6 dl olajjal megoldható.
Sokat megyek vele, de, de még nem hagyott cserben.
A könnyűfém felniket megvettem (ebben nagyon "segített", hogy ellopták a dísztárcsákat, és sokaltam a 28.000, - Ft -ot) sokat dobott rajta.
Beszereztem a hátsó csomagtartó hálókat, ami ötletességével és méretével, minden csomagomat biztonsággal rögzíti.
A tolatóradar is sokat segít, mert a "kicsinek" nagy a feneke. (nagy kufferbe lehet pakolni)
A fogyasztásával csodákat tudok művelni, ha tojáshélyon vezetek mértünk 4 alatt is és 120 -ig tornáztuk a sebességét a pályán. :) Nem volt aszfaltszaggatás.
Nem szeretem szaggatni, pörgetni. Szeretek úgy haladni, hogy tudom van még tartalék.
Maximum 3000 szoktam hajtani hosszú távon. Ha kell, meg lehet hajtani, és akkor ugrik. De minek gyepáljam. Annyival nem érek oda elöbb.
Ezzel a motorral nem nevezhetjük lomhának, és az Én stílusomnak maximálisan megfelel.
A kényelme óriási méretű utastaréből adódóan természetes.
A deréktámasz nincs benne, ezt nagyon hiányolom - de hát céges masina - ebbe nem tudtam beleszólni.
Én mindenkinek ajánlani tudom. Nem feltűnő, nem hivalkodó, de nem nagyon akad nála - kategóriájában - ár - érték arányban jobb autó.
Kicsit elfogult vagyok, de nekem nincs negatív tapasztalatom.
A kis zörgés, és nyikorgás, ezen a pesti úthálozaton, szerintem nem csoda. Autópályán és jó utakon meg sem nyikkan.
Remélem még sokáig megőrzi a minőségét, és ha vigyázok rá még sokáig szolgál.
Jó utat mindenkinek!!
NMsoká
Hibalista
- Még nem romlott el semmi.
Ide hordtam szervizbe
Qrrens Csepel (azt hiszem így írják)
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 8100 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 64000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Astra H 1,7 TDCi | Következő autója? | Skoda Octavia |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
