A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (2002-2008)

Mégane 1.6 16v 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szeretem ezt az autót--ha nem bomlik tovább

Szöveges ítélet

Ez előtt egy 1.5 dci Thaliát használtam, 3 év alatt 200.000 km-t tettem meg vele. El kellett adnom, mert már majdnem kilehelte a lelkét. Ekkor vettem meg egy gyönyörű állapotú, sok extrás (digit klíma,esőérzékelő,4 el. ablak, tükör, stb) Megane2 Grandtourt. Nagy változás volt a thalia után. Az autó nagy, kényelmes, dinamikus, a fogyasztása 6.3-11 literig terjed (országúton 90-100-al/autópálya 190-200), átlagban 7.5. Az első meglepetés kb. két hetes használat után ért. A motor indításakor érdekes kerregő hangot hallottam. Kiderült típushiba, vezérmű görgő+ezzel együtt cserélendő minden (kb. 60.000Ft). A fékek kiválóak, én tökéletesen tudom adagolni is, amire sokan panaszkodnak. Előfordult nekem is egy-két haverommal, akik vezették az autómat, hogy felragasztottak a szélvédőre. Szűk egy éves használat alatt 40.000 km-t tettem meg vele. Ez alatt a fogyó eszközökön kívül egy motortartó bakot kellett cserélni(kb. 8000Ft). Két alkalommal gyulladt ki az ABS lámpa, leállítás-beindítás-kialudt. A szervízelése sok tévhittel ellentétben fillérekből megoldható. Én saját magam csinálom. Kötelező szervíz: (olaj, olajszűrő, gyertya, pollenszűrő, levegőszűrő, benzinszűrő csere) kb. 30.000Ft. Tehát az autóval alapvetően nagyon elégedett vagyok. És ekkor jött a meglepetés. Tegnap tartottam hazafelé a 4-esen kb. 110-es tempóval. Egy kamion jött velem szembe, aminek az elhaladását egy nagy puffanás kísérte. Megálltam, el nem tudtam képzelni mi lehetett. LESZAKADT A HÁTSÓ LÉGTERELŐ. Igen, csak úgy magától. Soha nem volt törve, még karcolva sem az elem, az autó sem. (a grandtour 5. ajtajának tetején lévő műanyag elem, benne a pótféklámpával és az ablakmosó fúvókával.) Tehát leszakadt. Indulás vissza megkeresni. Egy órányi gyaloglás a 4-es mentén a kollégával kemény szélben -2 fokban. Közben az autó alapjáraton járt, hogy a kocsiban maradtaknak ne kelljen megfagyniuk. Egyszercsak elkezdett rángatni a motor és villogni kezdett a környezetvédelmi hibajelző lámpa. Igen, jól értitek, ameddig a műanyag idomot kerestük, elromlott valami más. Megtaláltuk az idomot kettérepedve, csomagtartóba be, indulás. A 7 literes fogyasztás 10-re ugrott, 80-as, 90-es tempónál. Rángatás, gyorsulás semmi, stb. A lambdaszonda megadta magát. A lambdaszondát megértem, az elromolhat, de hogy leessen egy darab a kocsiról? Hozzáteszem a kocsi így is hazavitt, majd 230km-re. Beviszem a szalonba, kíváncsi vagyok mit szólnak hozzá. Tényleg. A hibáit leszámítva nagyon szeretem a típust, de valószínűleg dízel csere lesz.

--Utólagos kiegészítés: Ma vittem el szervízbe az autómat. Nem a lambda szonda, hanem a sokat szidott Sagem gyújtótrafók hibája miatt rángatott a motor (nem ment a 2-es henger). A debreceni szervízben (Renault Kalydi) tájékoztattak róla, hogy erre az alkatrészre 4 évre bővítették ki a garancia időtartamát, ezért ingyen kicserélték mind a 4-et (Beru-ra) kb. 10 perc alatt. Szerintem már a teljes elhalálozás előtt sem volt tökéletes a gíújtás, mert az újakkal jobban megy az autó, mint amikor megvettem. A hátsó légterelő leszakadása sajnos nem egyedi eset, egy új, színrefújt darab kb. 35.000 Ft. Egyenlőre ennyi.

Hibalista

- vezérműszíj vezető görgő
- lambda szonda
- leszakadt a hátsó légterelő

Ide hordtam szervizbe

Renault Kalydi Kft. Debrecen

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Én, Magam.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 45000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 39000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Thalia 1.5 dci Következő autója? Renault Mégane 1.9 dci Grandtour
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (521 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)