Imádom a fenekét...is.
Szöveges ítélet
Életem első új autója. Korábban is rönóim voltak, rossz tapasztalataim nem voltak velük igazából. Jött a döntés: ugorjunk bele egy kombiba ami nagy és keveset eszik. Így esett a választás a kisebbik (86 Le) dízel motorra.
A kaszni - szerintem - parádés. Nekem ilyen egy autó kinézete. Markáns orr, amin sokat dob a vetőlencsés (vagy milyen) lámpa. A hátulja szerintem az egyik legszebb kombi fenék. Kicsit a lámpa körüli króm szegély sok (csilivili) de gyorsan megszokható. Ohama bézs színben kértük ami a renault eddigi legszebb színe véleményem szerint. a rákerült alufelni csak tovább emeli a vizuális katarzist, 16", Dunlop dz101-es gumikkal. Ezek is nagyon jó választásnak tűnnek, a hátsó látképen is sokat dobnak.
A belseje ugyancsak nagyon jól eltalált, drapp huzatok apró világoskék szövéssel. Az ülések nagyon jól tartanak. Mindig is kényelmesnek tartottam a rönókat de ez idáig a legkényelmesebb. kellemes a "jégfehér" műszerfal világítás a korábbi - kicsit kommersz - narancssárga helyett. Hátul is nagy a hely, a gyerekek lába (hála Istennek) nem érik el az első ülés hátulját ahogy a gyerekülésben ülnek. a csomagtér magáért beszél.
A motor kellően dinamikus ehhez a kasznihoz. és nincs hangja. eleinte egész egyszerűen elfelejtettem 5-öt rakni. Eddig 5 literre mentem átlag igaz még bejáratós. A kormány vaj könnyű, a fék szintén, a váltó röviden jár. A digit klíma csöndben és gyorsan teszi a dolgát. napon hagyott autóban is pár perc alatt kellemes időt csinál anélkül hogy lefújná a fejem. A kedvencem mégis az automata kártya. szabadkezesnek mondják igazából. a kártya a táskába vagy zsebbe, én csak nyúlok a kilincsre, pattannak a zárak, nyomom a start gombot és hajrá. látszik, hogy a mérnökök átgondolták ezt is. Ha pl. a csomagtartó nyitva marad (mondjuk vmi nagyot kell szállítani) akkor csak behelyezett kártyával indul el, azért, hogy nehogy elvigyék a kocsit miközben az áruház parkolójában pakolunk a csomiba. indulni amúgy is csak akkor indul ha az utastérben van a kártya. ha mondjuk a lehúzott ablakon kitartom pár centire már nem.
Az ESP/ASR kikapcsolható ugyan de 50 km/h fölött visszakapcsol biztos ami biztos. kíváncsi leszek a működésére télen, tuti kipróbálom valami arra alkalmas helyen.
Ha lesznek már érdemi használat utáni véleményeim frissíteni fogok.
Összességében addig is imádom.
Nos eltelt pár hét meg pár kilóméter. Túl vagyok a bejáratáson. Érezhetően dinamikusabb lett az autó. a fogyasztása nem változott. Alapjáraton van egy kis érdekes hangja, mint amikor berezonál vmi a motortérbe.
Tartósteszten voltunk egy horvátországi nyaralás kapcsán. 1700 km, 85%ban autópálya, 150-160 km/h 6,6 literes fogyasztás természetesen klímával. közel 12 órás kocsiban ülés után (mivel elkaptuk a két alagútnál lévő dugót rendesen) is úgy szálltam ki belőle, mintha csak 10 perce ültem volna bele, azaz az ülések első osztályúak. 10 napra be tudtam pakolni úgy (két kicsi gyerek cuccaival, bilivel, homokozós játékokkal, stb együtt), hogy amég a kalaptartót is le tudtam csukni. egyszóval továbbra is szeretem.
Hibalista
- még jó hogy semmi
Ide hordtam szervizbe
legalábbis ahol vette: Renault Kaposszekcső
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | megane | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
