A német autók mikor zárkóznak fel ide?
Szöveges ítélet
Rengeteget utaztam, 50% Budapest, 35% vidék, 15% autópálya. Legmagasabb (Privilege) felszereltségű volt a paripa, tele elektronikával. Ahogy egyik barátom mondta: ha ez elromlik inkább TV szerelőhöz kell vinnem mint autószervízbe. Lentebb írt hiba kivételével nem kellett. Pedig kapott bőven mindenből: 180 Km/h 200 km-en keresztül, terepjárás, vontatás. Szegény. Ha repülőm lenne valószínűleg csak Renault motorral mernék felszállni, az soha nem esne le. Német autóm volt bőven, régen volt, jó volt, na még egyszer: volt! Ma már a Renault megeszi reggelire mindenben a Német autókat. Biztonság, teljesítmény, design, ár, stb.
Az értékvesztés jóval kisebb volt az előző golfomhoz képest.
Hibalista
- Az ajtó érintésére nyitó-záró érzékelők romlottak el kb. négyszer. Garanciában, "megvárósan" javították. Soha semmi más.
Ide hordtam szervizbe
Renault Délpest
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 126000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Golf | Következő autója? | Renault Megane 2.0 Dci |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
