A kis Renault csoda
Szöveges ítélet
Nos hát! Nagyon megtetszett a kocsi, jónak is tűnt és az is volt kb 6000-ig, aztán elkezdett rántgatni, szervizbe vele, gyújtótrafó csere, majd 7000km nél pillangószelep elektromos gázpedál ugyanis, (miért ne bonyolitanák?) ezután ismét egy trafó csere, ha nem lett volna garis akkor pácban lettünk volna legalább egy 100-as lett volna! Nem szeretem ha valami tul van bonyolitva mint ez volt, észre vettem hogy a Renaultoknál, és a többi franciánál is ha 16 szelepes motor van bennük akkor a gyújtótrafók külön vannak a gyertyákon, és ezek mindig csütörtököt mondanak, valoszinű a nagy hőt nem bírják. Na dehát ki lehet itt is fogni a jót, nem akarok senkit elriasztani, ugyanis itt is ki kell fogni a jót, és van is sok ami jó, de általába negativak a megbízhatósági eredmények :( Ja és még egy valami! Utáltam vele tankolni menni, nagyon féltem is, mert ha tankoltunk sose akart beindulni, és ha beindult akkor okádta a füstöt, (nem tudni miért) és rántgatott is, 1-2 km és elmúlt!! :)))) Nagyon érdekes! közel 1,5 millát buktunk rajta
Hibalista
- Nos 6000 km-nél kezdődtek a bajok: gyújtótrafó csere
- 7000km: elektromos gázpedál hibája, utána ismét gyújtótrafó csere
Ide hordtam szervizbe
Debrecen Renault Kalydi Kft.
Az a baj velük is mint sok mindenkivel, hogy nem értenek hozzá!!!
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 8500 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Megane Classic | Következő autója? | Csakis Toyota! |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.9/10) |
