A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Vectra (1995-2002)

Vectra 2.0 DTI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kék villám.

Szöveges ítélet

Kereskedőtől vettem elvileg 215 ezerrel (315 ezerrel inkább). Szépen kitakarítva, kinyalva, ahogy az lenni szokott. Senki ne vegyen úgy használt autót hogy nincs egy kis plusz pénz még a bukszába (90% nem azért eladó mert kvajó).
Szóval kiderült hogy az előző trehány tulaj mocskosul elhanyagolta és lelakta.

(Itt szúrnék be egy kis OFF-ot. Én megértem hogy csak egy autó, meg az autó van értem és nem én az autóért... de könyörgöm... miért nem lehet normálisan szervizeltetni azt a kva autót??? A váltóba nem belevaló olaj volt, így az megégett benne és szétbszta a csapágyakat... stb... Pedig nem egy ökör ára az eredeti se. Unatkozik, így levakarja a gumírozást-kárpitot az utastérben... markolászd a golyóidat vagy mást amid van ha unatkozol. Eszem megáll emberek. Miért kell szándékosan szétgyalázni? Más örülne annak amit te trehány módon tönkre vágsz.)

A váltó-kuplung rövidesen elkezdett csörögni. Szerencsére nem hullott szét alatta 200-nál, meg akkor sem, amikor egy kb 5 tonnára megpakolt lerobbant dinnyés transzportert húztam vele. De ezen nem kell csodálkozni olyan autónál, amit le se sz@rt a "gazdája" meg már elment a holdig. Nem jellemző az elektromos hiba, egy főtengely jeladó, meg egy légtömeg mérő romlott el. Érdemes odafigyelni a motortérben a csövekre meg a kábelekre, a zsúfoltság miatt kidörzsölődnek. Rozsdásodás nem vészes a trehány tulaj és egy régi utoléréses koccanás után se.

És ami miatt mégis szeretem. Gerincproblémám miatt lényeges volt hogy kényelmes legyen. Sok autóba betettem mér a fenekem, drágába, olcsóba, de nekem ez nagyon bejön (ízlés kérdése, másnak meg ez kényelmetlen). Kemény ülés, oldalról is támaszt, deréktámasz, jól állítható. Kényelmes kombi nagy csomagtérrel, hátul is kényelmes, csendes, jó úttartás, könnyű kormány. Fogyasztása 150-el, klímával 7 liter. Dinamikus vegyes 5,5 liter, nyugodt tatás vezetéssel hosszútávon 4,5!! 1650-től 210 nyútonméter, 2500 fölé tök felesleges pörgetni. Néztek már rám meglepődve másik autóból mert azt hitték állva hagyják a traktort... osztmégse :) Füst nélkül. Csillagok alatt, -18 fokban első izzításra pöcc.

Öreg autó jóóóó sok kilométerrel, ki tudja milyen előélettel. És mégis állja a sarat. Elromlik néha ez vagy az? Ez már ilyenkor megesik. De egyszer sem hagyott az út szélén, indul, jön-megy-visz-hoz, kényelmesen, biztonságosan, ha kell gyorsan, és összességében véve takarékosan. Szoktam is mondani a szerelőmnek, hogy ez az autó kvajó autó lehetett újonnan ;) Ez az a korosztály, amibe már viszonylag sok kényelmi és technológiai extra benne van, DE még nem TÚL SOK. Ebbe még nincs félmilliós kettős tömegű, és egyéb jó drága és furcsamód elég gyakran elromló "csoda". (a rajta lévő hírhedt adagolóval -még- nem volt gondom, de ha lesz is, olcsóbb lesz mint egy CR rendszer javítása).

Egy szóban; szeretjük.

Szereti az asszony (még így is hogy néha költeni kell rá) a gyerekek imádják. Többször meg akarták már venni, bár lehet hogy megbánom még ;) de ez nem eladó. Sőt... ha egyszer sok pénzem lesz felújíttatom az első, meg a hátsó lökhárítót, meg persze mindent ami a kettő között van. Az egész autót utolsó csavarig, akkor is ha egy új autó ára lesz a végösszeg. Mert megérdemli. :)

Hibalista

- Kopó alkatrészek nyilván... fékek (komplett első fék tárcsák-pofák 37 ezer) Stabilizátor pálcák nem szeretik a magyar utakat, szerencsére nem drága. - Kuplungszett 110 ezer, ennyi kilométer után érthető. - Felújított váltó 45, kösz trehány előző "gazda", és kösz sunyi kereskedő. - Vákuumpumpa bontva 10, fűtéscsap új 8, műanyag vackok, pár kapcsoló, bontott alkatrész olcsón, könnyen beszerezhető és többnyire jó is. - Olajcsere szűrőkkel 24 ezer. liquimoly olajat nem eszi, érdemes azt önteni bele.

Ide hordtam szervizbe

Barátom kis műhelye helyben, nagy mágus, olcsón beszerez bármit és amit megcsinál az jó is.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1998
Kényelem (9) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 215000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 150000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Vectra 1995

További ítéletek (291 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Szép autó

Vectra 2.0i 16V CD - 2000
1999.11.30 40000   4,0

"Opel ami sosem kop el"

Vectra 1.8 CD - 1998
2014.12.22 20000   4,3

´Ez majdnem szerelem volt ´ Máté Péter utánérzés

Vectra 1.6 16v comfort - 2000
1999.11.30 50000   3,8

"Hullaszállitó"

Vectra 1.6 16v caravan - 2000
1999.11.30 50000   -

1,7 TD Isuzu Forever->Soha nem adlak el Kicsikém!!

Vectra 1,7 TD Isuzu - 1996
2010.10.26 100000   -

10 év tapasztalat utàn, egy őszinte vallomás

Vectra 1,6 16v - 2000
2013.12.28 60000   -

140LE vass a büszke

Vectra 2.0dtl - 1997
2009.01.26 185000   2,3

A "kis" kedvenc

Vectra 1.8 16V - 1999
1999.11.30 10000   -

A Fehér bálna

Vectra 1.7 Isuzu Td - 1996
1999.11.30 25000   -

A család kedvence

Vectra 1,8 komfort - 2001
1999.11.30 29000   -

A családbarát

Vectra 1,8i 16V CD Caravan - 1997
2012.05.10 40000   -

A családi kék villám

Vectra 2.0 DTI Caravan - 2000
1999.11.30 60000   -

A célnak tökéletes

Vectra 1.8 16V Automatic - 2001
2012.03.29 10000   4,0

A dízel rodeós bika (füstöl,dobál,de szinte megölhetettlen és erős)

Vectra 1,7 TD - 1996
2010.08.24 11000   -

A fürge mamut

Vectra 1,6 v16 - 1996
1999.11.30 10000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 20

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)