A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Colt (2004)

Colt CZC 1.5T 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Nem hétköznapi

Szöveges ítélet

Remélem hasznos információkat találtok majd az alábbi leírásomban.

------Történet----
Első autó vásárlására adtam a fejem (családi kocsi Seat Leon 1.4 TSI), azonban gyerekkrom óta vágytam egy cabrióra. Lehetőleg keménytetősre, mert a puhatető limitáltsága miatt nem vonzott.
Sok kocsit szóba jött mint a Peugeot 307 CC, Megane CC, Opel Astra H TT, csak a Mitsu nem. A kezdeti fellegekből eljutottunk a realitás szintjére (alakatrészek árak, biztosítási díjak stb.) és rájöttünk barátnőmmel, hogy nem érdemes sok pénzt kidobni, mert tuladonképpen csak ketten használnánk és ekkor jött képbe a CZC.
Szerencsére a már említett példányokkal ellentétben volt pár megbízható jó állapotú darab is (Totalcaron rengeteg irodalom van sajnos a trükközésekről). Így egy 7 éves 130 ezer km-es példányt néztünk ki. Bevallom őszintén először nem tetszett a kocsi, de látva az összképet beleszerettem. Egybéként nem ezzel az összeállítással tipikus női autó.
Mindig is kedvencem volt az Evo és a hátulja pont olyan mint egy kis Evo.



------Tények----

Külső:
- 7 éves kocsinak megfelelően azért van pár hiba a kocsin, mint kőfelverődés és karcolások. A fényezés minősége nem a legerősebb, mert vastagabb lakréteg is elfért volna rajta plusz a fekete kényes szín...

Futómű:
- A futómű kemény és elég sportos, de a rossz magyar utak megeszik. Nagy mínusz a japánoknak, hogy az első lengőkarokban lévő gömbfejek nem csrélhetőek így az egészet dobhattuk ki. Az újabbakban már ez a hiányosság javítva van.
- A kanyartartása stabil, ami köszönhető a 205/40 R17-es gumiknak is, de lehúzott tetővel azért hajlamos csavarodni így nem egy versenyautó. A kabriózás nem is erről szól.
- Kormányzás nem agyonszervózott és sportos, de kicsit lehetne több visszajelzés az útról.

Motor:
- A kocsi 4G15T 150LE motorral szerelt és ez volt az első dolog ami megfogott. A turbónyomás 2800-tól épül fel szépen és szinte repíti a kocsit. Sokan meglepődtek már tőle, mert jelzések híján nem tudják mit rejt a gép.
- Hangja is gyönyörű mély és erőt sugároz szerintem a kipufogót jól behangolták.
- A motor nem eszi az olajat és pozitívum, hogy a csereperiódus 10 ezer km vagy fél év (ezt mondjuk nem értem). Így nagyban hozzájárul az élettartamának a növeléséhez.
- Váltóval nincs gond és megbízhatóan rövid úton jár. Jó tanács a hátramenet berakásához jó erősen ki kell tolni jobbra és határozottan, mint egy karót lenyomva hátra kell húzni (nem kapkodva). Így elkerülhető a recsegés.

Beltér:
- Kicsit puritán és egyszerű kezelőszervek vannak benne, de a műanyag gombokat könnyű kezelni és sportos fiatalos belsőt sugároz. Ami lehetne azért komolyabb.
- Menetzaj is erősebb carbió mivoltából adódóan, de azért tud menni ha kell.
- A félbőr ülések nagyon kényelmesek és a 194 cm-el is be tudom állítani úgy, hogy komfortosan elférjek. Szerintem ezek a fehér cérnával varrott sportos ülések sokat dobnak a belső tér minőségén.
- Az ülésfűtés jól jön hidegebb napokon amikor szeretne az ember nyitott tetővel közlekedni.


Pozitívum:
Az tetszik benne, hogy több mint aminek látszik és lehúzott tető, ablak párosítással a motorozás élményét nyújtja. A kipufogó hangját szépen hallani és egy roadster érzését kelti. Felhúzott ablakokkal 100-110-ig nincsenek örvények az első üléseken.
Megcsodálják, mert különleges a formája és nem veszik el a hétköznapokban.
Felhajtott tetővel nagy csomagtartó (450 liter). Lehajtva ez 200 literre csökken csak, de így is 2 laposabb utazótáska befér.
Az alkatrészek és költségek kisautóhoz mérten nem drágák.
Két 160-170 cm-es ember elfér egymás mögött és így 4-en is lehet utazni, bár hátul nem a legkényelmesebb.
Sportos érzés az egész kocsit átjárja, de közel sem tökéletes.
Ár/érték arány.

Negatívum:
Egy 6 sebességes válto elfért volna benne.
Kevés visszaejelzés az kormányon az útról.
Szerelés szemponjából néha idegesítő japán megoldások.
Városi fogyasztás simán eléri a 8,5-9 litert.
Nem emlékező az ülés és előredöntésnél mindig be kell állítani.
Első izzócseréhez nagy kerékméretnél le kell venni a kereket.
A futómű nem ilyen utakra van tervezve.



Majd még jelentkezem!


Hibalista

- - Első lengőkarok cseréje (17E/db +5 ezer szerelés)+ futóműbeállítás 6 ezer - - Bal első dobban lévő kis "ajtócska" letört

Ide hordtam szervizbe

Vidéki egyszerű, de rendes és nem drága.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 130000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 4200
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Leon 1.4 TSI Következő autója? valamilyen Japán
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Colt 2004 (2004)

További ítéletek (101 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)