Eggyel nagyobb kategórás árát fizettem ki érte, de azért szeretem...
Szöveges ítélet
2007-ben vásároltam újonnan, sokakhoz hasonlóan "svájci bank-hitelre", így mire kifizettem a 3 milliós vételárat, majd 6 millió lett belőle... Valószínűleg ez is az oka, h 10 éves (valójában 11) kora ellenére csak 78 000 km van benne.
3 hónaposan Horvátországban hátulról belement egy szerb pasi - aki ausztrál útlevéllel igazolta magát - a Makedóniában bérelt kocsijával, így komoly javításon esett át, de a gari idő miatt minden márkaszervizben lett cserélve. (A majd 700 e forintos költséget, plusz némi avulási kárt végül kifizette a makedón biztosító. Thanks for the MABISZ!)
A külseje - annak ellenére hogy nem garázsban áll - még a mai napig makulátlan, sokan meglepődnek, akik a korára kérdeznek. Valószínűleg ez annak is köszönhető - a metálfény és amellett, h vigyázok rá -, hogy 5-6 éves kora óta kétévente viszem egy profi fényezőhöz políroztatni.
Motorikusan megbízható - a szervizelésnél írtak mellett -, még sehol nem hagyott ott. Más értékelőkhöz kapcsolódóan én is úgy látom, hogy magasabb sebességfokozatban és 3000 fölötti fordulaton érzi jól magát (tehát mérteivel ellentétben - mint a legtöbb kocsi - a hosszabb utakat kedveli). Egyszer, nagyon enyhe lejtőn, plusz egy fő utassal és csomagokkal mentem vele 178 km/h-t (talán még egy kicsit ki tudtam volna passzírozni belőle, de féltem egy esetleges trafitól), igaz, az óra kicsit csal felfelé (mint tudjuk :)...
A gyári aksit 2016-ban (10 évesen) cseréltem (addig csak a folyadékszintet pótolgattam benne), mert hosszabb útra indultunk, és nem akartam, hogy az Adriánál adja be a kulcsot..
Még a gyári fékbetétekkel és gyertyákkal jár, bár előbbieket hamarosan cserélni kell.
Az osztottan dönthető (és osztottan kivehető) hátsó üléseknek köszönhetően a három fős családi nyaralásoknak is megfelelő partnere.
Hibalista
- Baleset miatt: hátsó lökhárító-, hátsó ablak, csomagtérajtó-csere, plusz egy húzatópad is kellett neki. - 6-7 éves kora óta minden ősszel jelentkezett/jelentkezik a probléma:lefullad (vagy nem reagál a gázadásra és furcsa rezonanciával, füstölve jár "alapjáraton" a motor. Ilyenkor - pár perc leállított állapotban való várakozás után (kereszteződésben mondjuk eléggé kellemetlen) - újra kell indítani, de a probléma csak egy folytószelep-tisztítás után oldódik meg. - 9 éves korában szörnyű nyikorgásba kezdett az ablaktörlő, de mint kiderült nem - a már párszor cserélt - ablaktörlő lapát volt a ludas, hanem az ablaktörlő szerkezetet kellett kitakarítani és kicsit wd-40-ezni.
Ide hordtam szervizbe
Mitsubishi Regia Sun Car Kft. - Székesfehérvár (már megszűnt, de ők eléggé lehúzósak voltak)
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
Egy fehérvári maszek szerelő (H. Zsolt), vele nagyon meg vagyok elégedve.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 6 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 78000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | l |
Előző autója? | Punto 1997-es | Következő autója? | lancer |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |