A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Colt (2004)

Colt CZ3 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Piroska

Szöveges ítélet

Mivel még nagyon frissen van nálam az autó, ezért még csak korlátozott tapasztalataim vannak.
Suzuki Swift 2005 után ültünk át ebbe a kisautóba, simán csak megtetszett azért, meg könnyebben pakolható, mint a Swift, bár azt is nagyon szerettük.
Amit így pár ezer km után tapasztalok:
pozitívumok:
- jól pakolható
- rugalmas
- magas üléspozíció
- jó a fogyasztás (Suzuki 1,5 után -1l.)
- Könnyen hozzáférhető dolgok a motortérben (olajszűrő, égők, stb.)
- tartósnak ígérkező láncos motor (dettó mint a Suzuki)
- jó felszereltség

negatív:
- tré váltó (és kuplung, mint a Suzukiban)
- rossz minőségű műanyagok
- rossz pedálpozíció
- hangos, nyers motor
- vastag A oszlop (de megszokható, sok kisautó ilyen)
- kicsi csomagtér (nem zavar, hála istennek ülések borítása után hatalmas belső tér)
- nuku pótkerék és szerezni se nagyon lehet hozzá sajnos
- úgy látom, hogy nincs rendesen kezelve az alja, kipufogó 3 évesen rozsdás, nem jósolok alulról nagy jövőt neki

Egyelőre ennyi, még túl friss, majd írok több tapasztalatot.

2018.04. 2015 októbere óta érte el az autó az 50000 km-t, nincs túl sokat használva. Nem sokat változtak a benyomásaim az autóval kapcsolatban. A fogyasztása nagyon jó eddig 7 liter fölé még sose ment, pedig városi kínlódásban is használom. A legjobb fogyija 4.8 l/100 km volt, országúton állandó 90 kilométeres sebességgel. A tempomat nagyon jó, fogyasztást segít kordában tartani. Eddig költeni csak gumiabroncsokra,folyadékokra, égőkre kellett, meg vettem hozzá mankókereket egy Mitsubishire szakosodott bontóból. Minőségileg azért hagy kifogást az autó, ócska műanyagok, a váltója azóta sem lett jobb semmivel, talán majd olajcsere segít rajta. A kipufogó már rozsdás, meg nyikorog zörög a kocsi. Az "A" oszlop kitakar mindent, majdnem ütöttem el gyalogost emiatt, mert nem láttam. Olvastam egy ítéletben a "papagájozást", azt el kell nagyon sajátítani. Eléggé gáz az ablaktörlő lapát mérete, szinte nem találni anyósülés felőli kicsi lapátot. (28 cm.) (Hogy lehetett ilyen ökör méretet kitalálni? A gyári nwb lenne jó, de olyant nem kapni.) Ócska kalaptartó, nem sík csomagtartó, leeső műanyagok, esőérzékelős ablaktörlő egy vicc. Nem értem, hogy a fényszóró kapcsolón az auto állás miért nem leghátul van? Biztonsági övek nem mennek vissza a helyükre, csak ha segítem, hogy visszamenjen. A legnagyobb hibája a váltó, az nagyon rossz, hiába Getrag. Megszólalt a toronycsapágy a jobb oldalon, meg hallom a kuplung kinyomó csapágyát is már. Amúgy nem lenne rossz kis kocsi, de elég ellentmondásos. A teljesítménye elegendő, 95 Le sok mindenre elég, de forgatni kell, hogy menjen. Fényezése botrányos, már ránézésre is karcolódik. Egyébként el vagyok vele, de azért Mitsutól többet vártam volna.

2020.08.12.
Az eddigi tapasztalatokat most is tartom, viszont megbarátkoztam a géppel. Égőn, folyadékokon,egy akkun, meg fékbetéten kívül nem kért mást.Egyetlen viszonylag kellemetlen hibája akadt: a klíma gondja, nem hűtött. Elszökött a gáz. Klímaműhelyben nézegették kétszer is, (persze hibakeresési díjat kifizettem) nem tartja a nyomást nem találják a hibát, műszerfal alatti belső egység horror áron. Végül egy ismerősöm megtalálta a hibát, a külső hűtő is gatya volt, csere után sokat javult a helyzet, évenkénti töltéssel elfogadható, bár nem egy hóvihar.Más egyéb gondja nem akadt egy jobb első kerékcsapágy csere volt, de az én hibámból útépítésen nem vettem észre, hogy megterítették már a következő szakaszt, és túl nagy tempóval mentem fel rá, és megütötte a kereket. Fogyasztása továbbra is hibátlan: átlagosan 6l/100km. Váltóban olajcsere megvolt, javult, de nem sokat. A budipumpa jellegű váltó körüli "cupákot" kellene lecserélni normális váltószoknyára. Kedvelem, mert pörgős, dinamikus, viszont úttartása nem túl jó, kicsit hullámzó.

Hibalista

- Még semmi.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2011
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 25000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Swift Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Colt 2004 (2004)

További ítéletek (101 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)