A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Colt (2004)

Colt 1,5 DI-D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

CZ3 1,5 DI-D

Szöveges ítélet

4 éves Daewoo Matiz autónkat „kinőttük” és úgy döntöttünk, hogy valami komolyabb de kis autót szeretnénk vásárolni. Hosszas tanakodás és információ gyűjtés után maradtunk a Colt CZ3 mellett és ebből is a diesel változatnál, igaz igen keveset lehetett tudni erről az erőforrásról. Mivel nagyon sokat autózunk egyik fontos szempont az alacsony fogyasztás volt. 2005 novemberében rendeltük meg egy vidéki kereskedőnél (Mitsubishi Géringer Tatabánya) és 2006 május első hetében kaptuk meg. Itt már kezdődtek a problémák kicsit furcsállottuk ezt a Merkur-os „fílinget” de nem volt mit tenni, vártunk, majd március közepétől szinte hetente biztattak, hogy a következő héten biztos megkapjuk. Ez így ment majd két hónapig, mondanom sem kell, hogy már az őrület határán voltam. Ez a hozzá állás szerintem sem a kereskedőnek sem pedig a márkának nem tesz jót!!, Igazából a vége felé már teljesen utáltam a még „meg nem született autómat”.
Végre megkaptuk, az átadás után vettük észre itthon, hogy a hátsó rendszámtábla rögzítésekor megsértették a fényezést, a biztosítékfedél meg nem volt rendesen rögzítve, csak fityegett míg vissza nem tettem a helyére.
A Matiz után furcsa élmény volt először vezetni, minden egyben van a belsejében olyan kompakt érzése van az embernek benne. Nagyon allergiás vagyok ha egy autó zörög (a Matiz sajna olyan volt mint a drazsés doboz) nyikorog, nyekereg, egy hét után a pótféklámpa önálló életet kezdett élni, természetesen azonnal beavatkoztam némi szilikonos pótlással megoldásra került a probléma. Az autó maga összességében nagyon kellemes, benzines autókat megszégyenítve gyorsul és természetesen a 95LE érezhető az autó mozgásában amihez még párosul a 210Nm így egyszer sem fordult elő, hogy a klíma bekapcsolásakor lefejeljem a szélvédőt. Nem szerettem volna európai autót vásárolni nagyon tetszett az előző autómban a megbízhatóság, de a Colt-nál ez nem egészen teljesült: Mercedes motor, Bosch vezérlőelektronika, némi Siemens berakással. Lassan 2 hét távlatában egyre több mosoly van az arcunkon élvezem az autó nyújtotta kényelmet biztonságot. Autópályán 130 km/h sebességnél történő gázadásnál úgy gyorsul, hogy az ember meglepődik. Új motorral átlagban 5,5 l/100km-es fogyasztást mértem, de a mostani intenzív fővárosi araszolgatásban regisztráltam 7,2-t is, remélem ezek az adatok csökkeni fognak. Szerintem a belsejét elkefélték ezzel a kék berakással, aminek tapintása igen kellemes de este viszont a világítással már jól néz ki.
Hogy írjak valami borzasztót is: Elhatároztam, hogy valami jobb izzókat rakok a fényszórókba. Hát a sokktól még most sem tértem magamhoz!!!!! A tompított H7-es izzó cserénél ért a meglepetés: kerékjárati doblemezben kis ajtó, majd egy másik kis fedél és ezután férsz az izzóhoz. Az a legborzasztóbb, hogy semmit sem látsz csak matatsz mint egy kezdő nőgyógyász, ha az izzót sikerült bevarázsolni a helyére ás a patentok fogják rendesen akkor következik a fedelek visszazárása, amit csak úgy tudtam megoldani, hogy fel kellett emelni az autó orrát, ugyan is nem láttam, hogy hova kell bepattintani a belső fedél pöckeit. Hát leírni is szörnyű volt. Esőben nagyon hiányoznak az autóról a sárvédő gumik, mert úgy össze fröcsköli magát, hogy alig lehet kihámozni a mocsokból. (megrendelésre került: kassza 13eFt+fa+szerelés). A hátsó ablaktörlő lapát már kissé nehézkesen mozog a felső holtponton, gondolom ez egy jobb minóségű lapát cserével megszűnik.
Összességében el kell, hogy mondjam a kezdeti nehézségek ellenére úgy érzem nem volt rossz választás!! Igaz a kereskedőben nagyot csalódtunk.


2006/09/03
Az átvétel óta eltelt négy hónap és több mint 15 000 km. A darabos mozgású hátsó ablaktörlő sajna cserével sem lett jobb. A jobb oldali ülés mozgatására szolgáló mechanika megadta magát, (széria hiba!!!??) alkatrész igen soká érkezett meg, kb. 3 hét. Gyors korrekt szervizelés: ülés OK. Az első 5 000 km után olajcsere (Castrol Magnatech GTD 5W40) amit Én vittem, + vásároltam első hátsó sárvédő garnitúrát ennek volt még a felszerelése és fizettem bruttó 30 470 Ft-ot. Sajna az út menti fűkaszák sem kímélték a kasznit, javítófesték amit szintén rendelésre hoztak 3 hét és 2 290 Ft. Ezek után nem tudom, hogy annak a kedves Colt tulajdonostársamnak akinek 20 000 Ft-ot ígértek az 1 éves szervizre mit öntenek és cserélnek az autójába ennyi pénzért?????
A szerviz továbbra is korrekt, foglalkoznak az ügyféllel, és főleg az autóval, a több éves negatív szerviztapasztalataim ellenére (más márkánál) azért igyekszem pozitívan értékelni a tevékenységüket.
A fogyasztás kezd normálissá válni, 4,1-5,5 között mozog. Sajna a gyári adatokat nem sikerült még hoznia. 1 hete voltam Ausztria nyugati csücskében oda-vissza 1 800 km, átlag 108 km/h és erre 5,3l-es átlagfogyasztást hozott.

2013. július
Eltelt egy pár év, az autóban közel 200 000 km, és nincs okom panaszra. Egy alkatrész volt cserélve, a BOSCH rendszerben, 60e HUF. Még a gyári több mint hét éves akku van benne. 0W40-es olajat használok, igaz nem a gyári 20 ezres ciklusnál cserélem, (15 ezrenként)de két csere között nem tapasztalok olajfogyasztást. Közben kapott a gép, kormánybőrözést, tempomatot és ülésfűtést, az utóbbit gyári kapcsolókkal amit horror 11e Ft./db. áron tudtam beszerezni, továbbá egy gyári hátsó spoilert a rövidebb kivitelt. Nem hivalkodó, olyan kis szerény de azért dob rajta. Nem gondolkodom egyenlőre cserén, kíváncsi vagyok meddig bírja.

Hibalista

- Zörgő pótféklámpa, és darabos mozgású hátsó ablaktörlőlapát. Valami nagynyomású szabályzó a diesel rendszerben.

Ide hordtam szervizbe

még nem kellett, de 5000 km-nél szerték olajat cseréltetni és a Csiki-Bege szervizével vettem fel a kapcsolatot.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Zsámbék, Alfa

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 3
Megbízhatóság (10) Vezetett km 185000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Matiz Következő autója? ?? talán Audi A3
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Colt 2004 (2004)

További ítéletek (101 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)