A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » Cx-7 (2007)

Cx-7 CX-7 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

road runner

Szöveges ítélet

2008 februárban vettem, most július elején elhagytuk a 25 000-et. Túl vagyunk az első szervizen, ami abszolút nem volt vészes, 50.000 ft-ból kijött. Nagyon szeretem, kényelmes, jól belátni az utat. Időben lehet kezdeni az előzést, mivel nagyon megy, ezért mindíg van kit megelőzni. A fékek nagyon jók, nagy sebességnél is nagyon hatásosak. De hát nem is lehet vele lassan menni! Párszor próbáltam, nem sikerült, ezért már nem is próbálkozom. Nemigen előznek le, még autópályán sem! Nagyon jó vezetési élményt nyújt, erős motor, szép kaszni, fantasztikus hifi. Bárhol járok vele, megcsodálják, körbe járják. Magas felépítése ellenére nagy a kanyarsebessége, mintha sinen menne. Néha letévedek az azfaltról, a földút és a tengelyig érő sár sem jelent problémát neki, max sár után a felni belsejében lévő sártól ráz a futómű. (de melyiknél nem?)
Utánfutót veszélyes vele húzni, mert az ember hajlamos elfelejti, hogy induláskor ráakasztotta! Esetleg tankoláskor vesszük észre, hogy utánfutóztunk vele. Tankolásról jut eszembe az 1-etlen bibi ami felróható a CX-7esnek, hogy kicsi a tankja (60 literes)! Ha ez egy kicsit nagyobb lenne, lemerném írni, hogy nincs negatívuma az autónak.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

DunaMotor Dunaújváros

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 25883
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 16 l
Előző autója? leon Következő autója? Ezek után mit is lehetne venni?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda Cx-7 2007 (2007 - 2010)

További ítéletek (15 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Az amerikai japán

Cx-7 2,3 awd - 2008
2008.11.15 8500   2,0

Az első Japán szerető

Cx-7 2.3 DISI 4WD - 2008
2014.08.31 185000   4,5

CX-7 mint női autó...

Cx-7 2.3 (DISI) Turbo - 2007
2008.02.15 2300   2,3

Drágaságom

Cx-7 2,3 DSI - 2009
2016.11.10 32000   -

Dízel örömforrás - első benyomások a dízel CX-7-ről

Cx-7 MZR-CD 2,2 - 2009
2009.12.15 2000   5,0

Fehér bálna

Cx-7 MZR-CD 2,2 - 2012
2019.01.31 80000   -

Fülig érő szájjal - Őszintén!

Cx-7 2.2 MZR-CD 4WD Exclusive - 2010
2012.09.11 52000   5,0

Harmónia egy rohanógépben

Cx-7 CX-7 2.3 turbo - 2007
1999.11.30 47000   -

Hófehérke nagyon megy..

Cx-7 2.3 Revolution - 2008
2008.12.29 800   -

Klasszikus Grand Turismo

Cx-7 2.3 Revolution AWD - 2008
2016.08.28 84000   -

Mikor az ár/érték arány messze nem mondja el mit kapsz:)

Cx-7 Revolution Top 2,3 benzines - 2010
2011.09.03 13000   -

Nagyra nőtt sportoló

Cx-7 2,3 T - 2007
2009.06.20 74000   5,0

Romlandó romboló

Cx-7 Revolution - 2008
2017.09.23 103000   3,5

Sajnos nem népautó

Cx-7 2,3 T - 2007
2007.11.30 1200   1,0

a vas

Cx-7 2.3 turbo - 2008
2009.05.22 46000   -

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)