road runner
Szöveges ítélet
2008 februárban vettem, most július elején elhagytuk a 25 000-et. Túl vagyunk az első szervizen, ami abszolút nem volt vészes, 50.000 ft-ból kijött. Nagyon szeretem, kényelmes, jól belátni az utat. Időben lehet kezdeni az előzést, mivel nagyon megy, ezért mindíg van kit megelőzni. A fékek nagyon jók, nagy sebességnél is nagyon hatásosak. De hát nem is lehet vele lassan menni! Párszor próbáltam, nem sikerült, ezért már nem is próbálkozom. Nemigen előznek le, még autópályán sem! Nagyon jó vezetési élményt nyújt, erős motor, szép kaszni, fantasztikus hifi. Bárhol járok vele, megcsodálják, körbe járják. Magas felépítése ellenére nagy a kanyarsebessége, mintha sinen menne. Néha letévedek az azfaltról, a földút és a tengelyig érő sár sem jelent problémát neki, max sár után a felni belsejében lévő sártól ráz a futómű. (de melyiknél nem?)
Utánfutót veszélyes vele húzni, mert az ember hajlamos elfelejti, hogy induláskor ráakasztotta! Esetleg tankoláskor vesszük észre, hogy utánfutóztunk vele. Tankolásról jut eszembe az 1-etlen bibi ami felróható a CX-7esnek, hogy kicsi a tankja (60 literes)! Ha ez egy kicsit nagyobb lenne, lemerném írni, hogy nincs negatívuma az autónak.
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
DunaMotor Dunaújváros
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 25883 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 16 l |
Előző autója? | leon | Következő autója? | Ezek után mit is lehetne venni? |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
