A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » Cx-7 (2007)

Cx-7 2,3 DSI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Drágaságom

Szöveges ítélet

Nos ahogy írtam is, volt pár gond az autóval. Csak egyszer állt meg alattam, mikor tönkrement a motor. Elvileg a főtengelycsapágyak mentek szét, ami miatt oválisra koptatta a hengereket, és tönkrevágta a főtengelyt is. Szét szedtük, el lett küldve a Szakál-Metál-hoz , ahol nem tudták javítani. Bontott motort nem nagyon kaptam, elösször a németektől rendeltem 1 millióért, de nem jött meg, visszautalták az árat. Aztán itthon találtam egy jót, ami megvétel után szétszedettem. Na ebbn csak a henger volt jó( nekem azt kellett) a a többi rosszabb állapotban volt mint az enyém. Most készül, remélem 1 héten belül végre újra használhatom. Ahogy utánnanéztem több fórumon is, ennek a tipusnak az a baja hogy a turbó kopása miatt el kezdi enni az olajat, Olaj nélkül jobban kopnak a csapágyak idő után meg is adják magukat. Nem koppog, a szelepek nem hidrósak, lapkás a cucc. Én nem tudtam, de azt írják, 100 ezer kilóméterenként a turbót fel kell újitatni, független attól hogy még nem ment tönkre. Lehet így van, ha addig megmerad, akkor ezt betartom ezek után!A sok probléma ellenére, én nagyon szeretem! Nem ez volt az első jobb autóm, de szerinetm ez nagyon jó. 260LE, kényelmes, magasan ülsz, jól néz ki, egyszerű, jól felszerelt! Remélem negyon más probléma mostanában nem lesz vele, mert nem szeretném eladni.

Hibalista

- Lambdaszonda 180 000 km-nél, csak gyári van belőle 135 000 huf - Turbófeltöltő 203 000 km-nél. Javitották 120 000huf - Kettőstömegü lenkerék+ kuplung 203 500 km Kedvezményesen volt 460 000 huf - Motorcsere :( 207 000 km-nél. Na ez a legnagyobb szívás!

Ide hordtam szervizbe

Mazda Veszprém,

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

Gt autoszervíz Veszprém (Homoki Zsolt)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2009
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 175000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 32000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? X5 Következő autója? valami nagy benzines :)
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda Cx-7 2007 (2007 - 2010)

További ítéletek (15 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)