A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » Cx-7 (2007)

Cx-7 MZR-CD 2,2 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fehér bálna

Szöveges ítélet

Ez már a 2. CX-7-esünk, ld. még "Romlandó romboló" c. eposzt a Népítéleten. Az előző benzines után dízellel próbálkoztunk.
Bár látszólag ugyanaz az autó, teljesen más a vezetési "élmény". A benzines nagyon harapott, hát ez inkább csak menet közben mutatja a nyomatékot. Mondjuk országúti előzéseknél itt sincs baj, de hiányzik az a plusz 90 paripa. Ami még változás, az a futómű, ami itt szerintem kevésbé feszes, bár azért nem nagyon dülöngél. A kormányzás teljesen más, ez már elektromos szervó (ha jól tudom), teljesen steril, semmi visszajelzés nem jön a kerekek felől. Könnyebb tekerni, ez parkoláskor jól jön. Maga a kormány viszont vékonyabb lett, ez megint csak rossz. A fogyasztás a várakozásoknak megfelelően jóval szerényebb, városban 10 l körül, országúton 8, pályán 9. Ebben az autóban van egy gyári, "navigációnak" csúfolt kijelző, kb 4 collos, szemmel láthatóan úgy lett besuvasztva, színvilágában, betűstílusában teljesen eltér az autó világától. Gyakorlatilag olvashatatlan, rossz felbontású a kijelző. Ráadásul Hegyeshalomnál SD-kártyát kell cserélni benne, így hosszabb utak tervezésére alkalmatlan.
A korábbiakból tanulva 15 ezrenként hordtuk szervizbe. Valamikor 30-40 ezer km környékén bedöglött az AdBlue rendszer, állítólag típushiba, garanciában cserélték. Azóta jó. 60 ezer km körül jelezte először az SCR hibát, persze külföldön. Kinti szervizben megállapították a vezérműlánc lógását. Nem kértük a javítást, lámpa nem gyulladt ki újra, itthon azt mondták, még nem lóg eléggé. Következő külföldi úton megint kigyulladt, de leállítás után nem gyulladt ki újra. Itthoni szerviz: még mindig nem lóg eléggé, nincs csere garanciában. Azóta még egyszer gyulladt ki a hibajelző (külföldön), talán a GPS-sel lehet összekötve. :-) Most már lejárt az 5 éves garancia, kíváncsi leszek.

Hibalista

- AdBlue rendszer - Vezérműlánc? (ld. a részletes beszámolót)

Ide hordtam szervizbe

Emil FreyKorrektek, kisebb figyelmetlenségektól eltekintve jó a szerviz.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2012
Kényelem (7) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 11000
Megbízhatóság (4) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? CX-7 Következő autója? Stelvio (jó lenne)
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda Cx-7 2007 (2007 - 2010)

További ítéletek (15 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)