A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » Cx-7 (2007)

Cx-7 2.3 turbo 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

a vas

Szöveges ítélet

0km-en vettem az autót, a szegedi mazdáSOKK-tól.Azóta nem megyek feléjük, hiszen egy bunkó banda.Ez a legjobban felszerelt modell, mégis vannak olyan apróságok amiket nem tudom hogy miért nem lehet bele rendelni.Pl.: napszemüveg tartó vagy éppen dohányzószett. Nincsen benne csikk tartó ami az olyan embereknek akik dohányoznak nem túl örvendetes.Kb.: ennyi a negatívum a kocsival kapcsolatban. Meg talán az , hogy 13-14 az átlagfogyasztásom.
De, természetesen hajtva van a kocsi a pályán is kb.:160-170 tempomat.A fedélzeti számítógépe kissé buta és nem is túl attraktív.
Az autó elvilleg folyamatos összkeréken van ami azt jelenti hogy 90% al hajtja az első kerekeket és 10%al a hátsót és ezt egészen 50-50 re tudja átalakítani.ami nagyon jol hangzik ugyanakkor vezetés közben minden kanyarban más és másképpen reagálja le az utat.Először nagyon furcsa.Ugyanabba a kanyarba sem tudsz ugya úgy belemenni hiszen nem tudod hogy a számítógép hogyan osztja el a nyomatékot.Érdekes érzés az is hogy amikor 0-ról gyorsítasz vele olyan 50 körül mint egy lórugás lehet érezni ahogy belép a hátsó kerék is a hajtásba.
A 260 Lóerő nagyon jó . nem is kell hozzá több.Bár szerintem egy 5 fokozatú váltóval jobban kilehtne aknázni a lehetőségeit.A nyomatékot nem lehet benni annyira érezni mint az előző autómban hiszen az összkerék miatt máshogy érzed.
A hangja nagyon gyengécske.nem tudom hogy hol vltak a hangmérnökök amikor tervezték az autót. Leginkább egy 1.6os suzukihoz tudnám hasonlítani.Mostmár van rajta egy direktszűrő, valamint egy enyhén modifikált hátsó dob.Igy egyáltalán nem hangos nem is brummog csak azért mégis lehet rajta érezni hogy nem dísznek van ott.
A Bose rendszer nagyon jó... bár nem tudom hogy egy mély-nyomót hogyan tudtak kihagyni belőle.MP3as cd-vel fölösleges próbálkozni hiszen nagyon megnehezíti a dolgokat.
Négy személynek ideális.
Terepre már vittem.de még nem sikerült vele elakadnom.
A gyári 210es max sebességet már többször sikerült megdöntenem.
na ennyi.

Hibalista

- 0

Ide hordtam szervizbe

BMW Szervíz Szeged

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 46000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 14 l
Előző autója? Superb 2.5 TDI V6 Következő autója? x6
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda Cx-7 2007 (2007 - 2010)

További ítéletek (15 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Az amerikai japán

Cx-7 2,3 awd - 2008
2008.11.15 8500   2,0

Az első Japán szerető

Cx-7 2.3 DISI 4WD - 2008
2014.08.31 185000   4,5

CX-7 mint női autó...

Cx-7 2.3 (DISI) Turbo - 2007
2008.02.15 2300   2,3

Drágaságom

Cx-7 2,3 DSI - 2009
2016.11.10 32000   -

Dízel örömforrás - első benyomások a dízel CX-7-ről

Cx-7 MZR-CD 2,2 - 2009
2009.12.15 2000   5,0

Fehér bálna

Cx-7 MZR-CD 2,2 - 2012
2019.01.31 80000   -

Fülig érő szájjal - Őszintén!

Cx-7 2.2 MZR-CD 4WD Exclusive - 2010
2012.09.11 52000   5,0

Harmónia egy rohanógépben

Cx-7 CX-7 2.3 turbo - 2007
1999.11.30 47000   -

Hófehérke nagyon megy..

Cx-7 2.3 Revolution - 2008
2008.12.29 800   -

Klasszikus Grand Turismo

Cx-7 2.3 Revolution AWD - 2008
2016.08.28 84000   -

Mikor az ár/érték arány messze nem mondja el mit kapsz:)

Cx-7 Revolution Top 2,3 benzines - 2010
2011.09.03 13000   -

Nagyra nőtt sportoló

Cx-7 2,3 T - 2007
2009.06.20 74000   5,0

Romlandó romboló

Cx-7 Revolution - 2008
2017.09.23 103000   3,5

Sajnos nem népautó

Cx-7 2,3 T - 2007
2007.11.30 1200   1,0

road runner

Cx-7 CX-7 - 2008
1999.11.30 25883   -

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)