A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » i40 (2011)

i40 1.7 CRDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A kelet Muraközie

Szöveges ítélet

Kezdem a javítható rosszal.

-Jellemző volt a jelenség mintha le akarna kúszni főként autópálya tempón jobbra az autó. - Futómű, kormány állítás, prémium abroncsok ezt 100% ban orvosolták.

-Nagyobb terhelésindexű 95V XL abronccsal a váratlan nagysebességű felütéseket sokkal jobban tolerálja a közel 1.8 tonnás autó. (Főleg 4 utas, teli csomagtér esetén) 17 col mindenképp az ideális terhelést és az utakat tekintve.

-GPS jelet nehezen kapott a rendszer, csere után minden OK - Navigációs rendszer frissítése megfontolandó, mert lomha és nem napra kész.

-Új féktárcsák,betétekkel a kormányrezonanciát nagyban csökkentették (ez viszont hidegben minimálisan felüti még a fejét). Cserébe az irdatlan mennyiségű fékerő egy M3 coupe féktávján fogta meg mind 50 mind 70 km/h nál a jámbor óriást.

- 1.es és 2.es fokozatát 'szárazon', nehezebben vette mint a többit főleg hidegben, melegedés előtt. - Váltóolaj csere (2 liter) 80% ban visszavetette ezt a jelenséget, érezhetően finomabban fogad minden fokozatot azóta.


És a bosszantó apróságok

-Műszerfal anyaghasználata, kinézete megnyerő de illesztési gondjai lehetnek belül, a legváratlanabb időkben ciripelnek az elemek néha.

- Alacsony fordulaton főleg induláskor alapjárattal könnyen lefullad, ismeretlenül szinte mindig gond, de bővebb gázzal megszokható.

- Ajtózárak megálláskor nem oldanak el, csak gombnyomásra, kipakoláskor sokszor megtréfál de cserébe csak én pakolom ki :)

- Méretei ellenére bizony alulkormányzasra hajlamosabb, ezt kifejezetten vad mozdulatok hozzák ki csak ahol az ESP rögtön darál.

-Fényszórómosó blokk kis ablaka hajlamos elfáradni és letörni, amit csak az egész motorral együtt cserélnek (70.000), az egyiken még dolgozom.

-Hideg időben ritkán álló helyzetben mintha dorombolna a motor, elindulással el is múlik.

-A hossza vonóhoroggal (485 cm) sokakat feszélyez.

Jól jönne benne a távtartó tempomat és a holttér figyelő.

Eddig elektronikai gubanc, vezérlés, kuplung hála nem okozott gondot.

ÉS végül az előnyei ennek az elegáns muraközinek:

-Óriási rakodótér amibe ágymatrac és kerékpárig nem kell gondolkodni.(érdemes gumitálcát venni bele)

-Sok apró pakoló rekesz elől, hátul és a csomagtérben egyaránt.

- Kék ledes GOMBOS display hála égnek. Minimális funkcioja van az érintő képernyőnek. Sötétben pilóta fülke érzés a sok fénytől ami nekem nagyon tetszik.

2 méteres legények lábtérrel, fejtérrel ülhetnek mind elől mind hátul. Hozzáteszem, 5 férfi, 90-110kg körül már kellően meghitt közelségben van egymáshoz, de 4 főre tökéletes.

- az 1.7 turbódízel autópályán nagyon előnyös, 500 kg utazótömeggel is belefeszül előzéskor (110-ről 150-re), hegymenet, vontatmány eddig nem okozott gondot. 2.0 vagy 2.2 motorral még marconább gázreakciót adna de hasznosabb nem lenne.

- Meghazudtolja súlyát, zavarba ejtően mozgékony és érzékeny kormányzásra.Tréningen kilinccsel előre nehezen megy, de onnan nem egyszerű visszahozni. Súlypontját komótosan helyezgeti, nem egy szerpentin bajnok, nem dinamikus a futóműve. Sietni hétköznap még így is messze elég.

- Nagy kapacitás, racionális fogyasztás. 70 literes tankja olykor beissza a 73 at is amivel utazó 130-135 körül 6.3-6.8 között fogyaszt. Így a bűvös 1000 km könnyedén megvan, szerinte 1050 is de ezt nem feszegettem.

-Tolatokamerája és a radarjaival öröm a parkolás, tűéles kép, finom érzékelők amik falevélre is reagálnak ugyan és csak a massziv eső vagy a vaksötét torzítja a képet.

-Xenon lámpa 200m-ig non plus ultra.

-Német prémiumokat megszégyenitően komfortos (Volvo szinte), se fájdalom se zsibbadás 5-6 óra vezetés után se.

-Kategóriájához képest olcsó fenntartási költségei vannak, főleg az általános karbantartások.

- Rozsdásodásra pár motor védőlemez csavart le számítva nem hajlamos.

- Küllemre igényes, elegáns, kifejezetten egyedi vonalakkal. Sok dícséretet kap.

Racionális, átgondolt autó, tolerálható hibákkal és hiányosságokkal, odafigyelésswl hosszú távokon megbízható igásló :)

Hibalista

- Német hátterű használt, de ígéretes állapotú autóként vásároltam prémium felszereltséggel, utólag berakott Webasto állófűtéssel, MVG vonóhorggal. Sok ideget és törődést igényelt a legelső pár hónapban. - - Ami vásárlást követően le lett cserélve: - - -Hűtő apró lyukadas miatt először 1000 végül 50 km-ként eleresztett 1 tartály folyadékot. 50.000.- - - -Fékektárcsák betétekkel, fékfolyadékkal együtt.(sem anyagra sem vastagságra nem tűnt már megbízhatónak) 80.000.- - - -Olaj szűrőkkel (Acea C3, Castrol 5w40 Turbo Diesel) - - -Váltóolaj - -GPS antenna 20.000.- - -Kormányösszekötők.- - - Hankook Ventus Prime 4 nyári és Conti Wintercontact 870 TS téli abroncsok. - - Futómű állítás. - - Ezekkel a leginkább fenntartás jellegű cserékkel a vezetési élmény lényegesen feljavult vezetéskor magabiztosabban,szinte sportosan siklott a bódé.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2013
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 128000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Corsa B Következő autója? V90 Cross Country
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai i40 2011 (2012)

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A gyönyörű kék bálna támadása a pénztárca ellen

i40 1,7 CRDI - 2011
2020.04.15 52000   -

A legmenőbb átlag

i40 1.6 GDI CW Comfort - 2013
2019.06.24 144000   -

A szalonból Magyarországra

i40 1.7 CRDI - 2017
2017.07.07 12000   -

Drága dolog a szerelem

i40 1,7 CRDI - 2012
2020.10.08 92000   -

Egyszerűen NAGYSZERŰ!

i40 1.7 CRDI BLUEDiesel - 2012
2013.02.16 1500   4,0

Elegáns munkás

i40 1.7 CRDi - 2011
2017.11.08 4000   -

Imádtam minden percét vezetni

i40 1,7 CRDI - 2012
2015.10.03 40000   -

Kedvenc Pofázó I40-em.

i40 1,7 CRDI (136 LE) Premium Automata - 2011
2016.09.11 20000   -

Kellemes csalódás, ami lehet, hogy szerelem lesz?

i40 1,7CRDI Sedan FaceLift - 2015
2015.08.25 4700   -

Koreai szerelem!

i40 CW Style - 2012
2012.07.20 40000   3,0

Napjaink japánja

i40 1,7 D HP - 2012
2014.06.29 42000   4,0

Sportos kombi

i40 CW Style 1.7 CRDI aut. +xenon +navi + supervision - 2012
2012.11.05 2500   4,0

Tökéletes autó is lehetne...

i40 1.7CRDI Premium - 2013
2017.09.07 12000   -

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)