A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » i40 (2011)

i40 1.7 CRDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A szalonból Magyarországra

Szöveges ítélet

A második új Hyundaiunk,2007-töl 4 évig hajtottunk egy I30-at,amiről itt található az irásom: http://nepitelet.hu/autok/hyundai/i30_2007/a_szalonbol_irorszagba/
2017 januárjában hoztuk el az autót a szalonból és áprilisban haza mentünk vele Irországból Magyarországra,majd vissza,mert persze bekellett járatni :-)500km után felszálltunk a kompra,ami Francia országba vitt cirka 19óra alatt,aztán 2000km volt még elöttünk,amit letoltunk egybe 20óra alatt.A pályán abszolút nem zavart,hogy jobb kormányos az autó.Nagyon kényelmes és nagy hely van benne elől hátul,nem zsibbadtam el úgy benne,mint anno az I30-ba,mikor ugyanezt az útvonalat nyomtuk.Nagy sebességnél is alig van zaj az autóban 160-nál aludtak hátul.A sport mód aktiválása után annyira stabilnak érződik az autó és a kormány is keményebb lesz,nagyon jól vezethető igy pályán nagy sebességgel.A csomagtartó rengeteg mindent elnyel,pedig nem kombi,mondjuk pakolhatóság szempontjából nem olyan mint az octavia volt,amibe bármi befért,na ez inkább már csak olyan bőröndöt pakolós, mivel kicsi a rakodó nyilás.A hatos váltó szépen teszi a dolgát nagyon pontos és jók a fokozatok, a 6. jó hosszú benne.Parkoló radar elöl hátul és egy hátsó kamera segit a parkolásban,nem nagyon lehet látni se az elejét se a hátát,mivel mindenhol gömbölyü.Futómüve inkább sportosabb,de jól elnyeli az úthibákat is,volt benne 2hét élmény szép hazánkban.Elektromos kézi fék és vissza gurulás gátló viccelt meg az elején mivel nem mindig tudtam elindulni vele hegynek felfelé,de csak rákellett jönnöm,hogy pici gázt is kell adni nem csak a kuplungot engedni.A részecske szürőnek tehettek volna valami visszajelző lámpát amikor a tisztitás megy végbe,mert nem tudom mikor kezdődik és mikor van vége a folyamatnak,viszont azokból a jelekből már tudom hogy a pillanatnyi fogyasztás elkezd ugrálni akár egy gázon haladva is és az auto stop start nem müködik,kb.20perc dinamikus vezetés után újra müködik a stop-start,amiből arra lehet következtetni,hogy végbe ment a folyamat.Ahogy mennek bele majd a kilométerek úgy frissitem majd az irásom,remélhetőleg csak pozitivumokkal,mert hát ez egy Hyundai!

Hibalista

- 4 hónapos volt az autó amikor a jobb tükröt lesodorta a postás autó egy szük úton hazafelé,a led indexet,tükör lapot és a mozgató motort kellett csak cserélni,250euró lett a javitás vége és egy ingyen mosást is kaptunk. :-)

Ide hordtam szervizbe

Divers Hyundai Letterkenny Irország

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2017
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Octavia 1.9 TDI Következő autója? I 40 új generáció
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai i40 2011 (2012)

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)