Elegáns munkás
Szöveges ítélet
Ingázáshoz kerestem autót, napi 150km. A totalcar-t olvasgatva szinte az összes motorról elmondják hogy miért ne vegyél olyat, nagyon hosszú a lista a kerülendő típusokról, de hogy mégis mi a tökéletes választás, arról már kevesebb ajánlást kapunk. Egyből megtetszett a Hyundai i40 formája, felszereltsége, és még a motorjáról sem találni semmi rosszat. Így elkezdtem nézegetni őket. A 120 hirdetésből legalább 100 külföldről behozott, teljesen leinformálhatatlan autó, vakon választ aki ilyen mellett dönt, és csak imádkozni tud érdemben. Én megtaláltam a magyarországi üzembehelyezésű, kevés km-es, szervízkönyves, szép állapotú autót és még jó áron is.
Metál szürke, szerintem gyönyörű, nem full extrás, de pont ezért került pontosan annyiba, mint 50.000-rel többet futott társai. Nekem az alacsony km-állás fontosabb volt, mint a tolatókamera. De még így is benne van sok-sok kényelmi és biztonsági extra.
A fogyasztás vegyes használat esetén sem megy 6.2 fölé, halk, hidegen is mindig "pöcre indul".
Szeretem: Hogy a kanyarba bevilágít, a kinézetét, a kihangosító azonnal párosított a telefonommal, a szép középkonzolt, a fogyasztást. A csomagtér tényleg, szó szerint HATALMAS, egy komplett költözést bonyolítottam le lehajtott hátsó ülésekkel.
Még szokom: A kemény kuplung miatt egy egy araszolgatás során teljesen elfárad a combom, de a barátnőm i30-asa is ugyan ilyen. Ez típus sajátosság. Az ülési pozíció valahogyan nem tökéletes, sokszor fészkelődöm az amúgy tágas, kényelmes első ülésben.
Nem szeretem: Nincs a telefonomnak helye sehol, leginkább az ölemben tartom utazás során.
Tökéletes választás, akiknek a fent említett parametérek és előnyök fontosak. Nem egy erőgép, de szépen, tempósan is lehet vezetni, minimális fogyasztás mellett. A formája annyira időtálló, hogy amit megrajzoltak 2011-ben, azon a mostani, 2017-es modellen sem változtattak érdemben, ami jó, azt minek elrontani, ugye... :) Németországban az év cégautója lett, pedig ott van konkurencia.
Hibalista
- eddig semmi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2011 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 79000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | E60 525d | Következő autója? | i40 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |
