A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Hyundai » i40 (2011)

i40 1.7 CRDi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Elegáns munkás

Szöveges ítélet

Ingázáshoz kerestem autót, napi 150km. A totalcar-t olvasgatva szinte az összes motorról elmondják hogy miért ne vegyél olyat, nagyon hosszú a lista a kerülendő típusokról, de hogy mégis mi a tökéletes választás, arról már kevesebb ajánlást kapunk. Egyből megtetszett a Hyundai i40 formája, felszereltsége, és még a motorjáról sem találni semmi rosszat. Így elkezdtem nézegetni őket. A 120 hirdetésből legalább 100 külföldről behozott, teljesen leinformálhatatlan autó, vakon választ aki ilyen mellett dönt, és csak imádkozni tud érdemben. Én megtaláltam a magyarországi üzembehelyezésű, kevés km-es, szervízkönyves, szép állapotú autót és még jó áron is.
Metál szürke, szerintem gyönyörű, nem full extrás, de pont ezért került pontosan annyiba, mint 50.000-rel többet futott társai. Nekem az alacsony km-állás fontosabb volt, mint a tolatókamera. De még így is benne van sok-sok kényelmi és biztonsági extra.
A fogyasztás vegyes használat esetén sem megy 6.2 fölé, halk, hidegen is mindig "pöcre indul".

Szeretem: Hogy a kanyarba bevilágít, a kinézetét, a kihangosító azonnal párosított a telefonommal, a szép középkonzolt, a fogyasztást. A csomagtér tényleg, szó szerint HATALMAS, egy komplett költözést bonyolítottam le lehajtott hátsó ülésekkel.
Még szokom: A kemény kuplung miatt egy egy araszolgatás során teljesen elfárad a combom, de a barátnőm i30-asa is ugyan ilyen. Ez típus sajátosság. Az ülési pozíció valahogyan nem tökéletes, sokszor fészkelődöm az amúgy tágas, kényelmes első ülésben.
Nem szeretem: Nincs a telefonomnak helye sehol, leginkább az ölemben tartom utazás során.

Tökéletes választás, akiknek a fent említett parametérek és előnyök fontosak. Nem egy erőgép, de szépen, tempósan is lehet vezetni, minimális fogyasztás mellett. A formája annyira időtálló, hogy amit megrajzoltak 2011-ben, azon a mostani, 2017-es modellen sem változtattak érdemben, ami jó, azt minek elrontani, ugye... :) Németországban az év cégautója lett, pedig ott van konkurencia.

Hibalista

- eddig semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2011
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 79000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? E60 525d Következő autója? i40
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyundai i40 2011 (2012)

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)