H??? bakker, ez nagyon jó!!!
Szöveges ítélet
Már nagyon vártam, hogy megjelenjen, szerintem én voltam az els? aki Magyarországon megrendelte. Persze el?tte azért volt lehet?ségem, hogy kipróbáljam.
A formája tökéletes lett, nagyon szépen megrajzolták az olaszok még belül is. Gyönyör? autó lett bel?le, nagyon megnéznek vele.
A Multijet motor hidegben elég hangosnak mondható, de pár perc után lecsendesedik. És nagyon megy!!! Tényleg érz?dik benne a 90 paci és ez hihetetlen egy 1,3-as dízelmotortól. 2000-es fordulattól úgy megindul, hogy olyan érzésed van, mikor egy szeneslapáttal hátbavágnak. Rendkív?l jól érz?dik benne a nyomaték. Fogyaszása meglep?en jó 4,5l/100 km, bár még nem nagyon nyomom neki. A váltó vajpuha és pontos, bár néha rükibe rakva számolja a fogaskerekeket. Szóval a motor az ?berfasza. A gyár 250000 km futásteljesítményt garantál. Majd meglátjuk. Nézzük a futóm?t: Maga a csoda!!! Egy Astra "H"- volt az el?z? kocsim, aminek köztudottan nagyon üt?sre hangolták a futóm?vét. A Puntoé nem azt mondom hogy jobb, de van olyan jó. Azonnal reagál minden mozdulatodra, érzed az utat magad alatt- ezáltal a kocsit és nagyon be lehet tenni a kanyarokba. A fékei viszont határozottan jobbak!!!
Nem alulkormányzott mint az összes el?dje. Remélem amilyen jó most még újan, olyan tartós is lesz.
A kocsi beltere is szép, f?leg ha nem az alapmodell kárpítját választod, mert annak a kocsibels?nek egy kicsit gyászos hangulata van. Rengeteg összállításból lehet válogatni.
A m?szerfal teljesen áttekinthet?, és nekem nagyon tettszik, hogy egy kicsit olyan szögletesre sikeredett az óraárnyékoló. A b?rkormány egy nagyon jó választás volt, elképeszt?en jó a fogása, pont beleillik minden kézbe, jólesik fogni. A gyári CD Mp3-al nagyon szépen szól, van benne kraft, bár egy Hi-Fi versenyen körberöhögnek vele. Az ülések anyaga mint már említettem szép és remélhet?leg tartós, magát az ülést is eltalálták. Pont jó és kényelmes, nem fáj benne hátam mint az Astrában. Ezt a kocsit tényleg megcsinálták és nagyon bízom benne, hogy jó döntés volt. Most még nagy a szerelem, de azért van egy-két dolog, ami nem tettszik: a hátsó csomagtartó csak belülr?l nyitható (amit a szalonban nem mondtak el, furcsa mi?), hiába grande Punto, hátul azért a lábtér nem igazán grande tökig hátratolt üléseknél, a bels? visszapillantó tükörnél a tet?kárpit enyhén belóg, és érzésre csökkenti a belteret. És ami a legjobban nem tettszik, hogy a Fiat is elkövette azt a hibát, mint az Opel az Astánál, hogy a bels? sz?nyegkárpit egyszer?en takaríthatatlan, és szerintem vékonyka. A Punto I.-ben jobb min?ség? volt a sz?nyegkárpitozás.
Ezeket az "apróságokat" leszámítva szerintem az a Grande Punto egy nagyon jól megépített és gyönyör? kocsi.
Remélem hogy ez a véleményem még 5 évig megmarad.
Hibalista
- még semmi
Ide hordtam szervizbe
Még nem kellett.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 5600 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | Astra H essentia 1,4 | Következő autója? | sokáig nem akarok |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
