A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Punto Grande (2005)

Punto Grande Punto Evo Racing Multiair 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fekete Párduc

Szöveges ítélet

2015 decemberében találtam rá egy Münchenben levő autóparkban, első kézből volt leadva, 80000km-ben, fekete két ajtós, Novitec felszerelésben. Szerelem első látásra. ELőtte próbáltam Civic Type-S,140 lovast, de nem tetszett sehogysem, jóval drágább is volt a kocsi, stb. Kék Sportinggal fekete RAcingra váltani, őrült olaszrajongónak tüntem a kereskedők előtt. Ekkor jöttem rá, hogy elkapott az olasz hév, anélkül hogy észrevegyem.
A kocsi kitűnő állapotban volt, ami fő kritérium volt nálam, legyen sportos, Bluetooth, ülésfűtés legyen és a kormány meg ülés legyen szép és kényelmes. Ezek mind meg voltak a kocsiban, és ráadásul nagyon jó árban is, nem tudtam nemet mondani rá. Novitec kipufogóval 4 véggel, még a hangja is meg volt. Igaz a Pops&Bangs nem volt meg benne, mert non turbo verzió, de nem is érdekelt hirtelenjébe.
Egyből próbakör, előleg és meg is volt a biznisz kötve. Ahhoz képest hogy a mobile.de és társait bújon évek óta, és minden kocsiról mindent tudok, árak, lóerők stb, erről a házon belüli Evoról kb semmit se tudtam, azt se tudtam hova lőjem be, de annyira megfogott hogy semmi se érdekelt, elvakított mint 1 rúdtáncos amikor hozzádjön és végigsimítja a kezét rajtad. Elönt az euforikus állapot.
NA megvettem, beírtam német számokat kapott, akkoriban Münchenben laktam, hamar ment minden.
Motor: 1.4 16V Multiair 105 Le. Nem lett 1 erős kocsi, amit kerestem, de valahogy megfogott.Gondoltam ugyanaz a köbcenti mint a régi Puntomon 1368cc, nem lehet nagy különbség, de megbízható biztos és kívül belül sportos, megbékélek a lovakkal majd.
Megbízhatóságról annyit, hogy pár hétre a vétel után, a melóból haza indulva nagyon furán indult a kocsi, rájöttem, hogy 3hengeren megy. Fogyasztás meg az égben. Gyomorgörcs hirtelen elcsapott, mia túró lett vele? már láttam a rakás pénzt amit kidobok rá, motorcsere stb. Leállítottam a motort, újraindítottam, semmi. Minden oké lett. Ezt még 1x csinálta azóta, többet soha. Állítolag az ECU hibája.
Motor menetdinamikája nagyon tetszett, hasonló a régi modellhez, 3ezerig megy, de nem wow.. 3ezer fölött pedig nyílnak a szelepek és átvált vadállatba, már amennyire tud .. ami tény a százló érződött. 1.9 TDI golfok, A4ek 120kmh-ig fej fej mellett voltak. 120 fölött természetesen nem ment úgy. Viszont végsebessége 190 volt, annyival mentem mindig Autobahnon mindenhova. Így maximum 12.8L fogyit mutatott a bord. Más problémák azon kívül, hogy valamilyen égő kiégett valahol, nem voltak a 45ezer km után. Télen jelentkezett egy rejtélyes gond, első indításnál megindult, majd leesett a turométer és a motor leállt. Minél hidegebb volt annál többször kellett újraindítanom hogy elmúljon. Gyakorlatilag ha megmozdult a vízhőfokmérő többet nem csinálta. Minden szerelő mást mondott, találgattak, nem cseréltem semmit rajta, megtanultam vele élni. Közben hazaköltöztem Erdélybe, 2 évet itthon használtam, míg valaki egy körforgalomban telibe találta az elejét, széttört a kicsike eleje. :( . Megcsináltattam, de elég csúnyán tették össze.. Kitettem eladni, rá félévre sikerült is. Cégautó mellett már használni se használtam sokat.
Extrák: Corner lights, ködlámpa, Hill Holder(ez a Punto 2b-ben is volt elfelejtettem mondani), sima klíma, Blue és Me hangvezérléssel lehetett hivni fel emberkéket. Ülésfűtés, egy fokozatú, de volt. Könyöklő, sötétített ablakok, alufelnik és a Novitec spoiler elől,hátul, és a 4végű kipufogó.
Novitec kipufogó normál módban halk volt, igazán 4ezer fölött volt egy mélyebb hang a kocsiban, de kintről semmit nem hallottak a járókelők.
Nagyon szerettem a kocsit, tudtam a következő egy ugyanilyen Abarth lesz. 2018 őszén adtam el, és 2019 tavaszán már jött is az Abarth, igaz nem Punto, hanem egy 595C Turismo. "Cappuccino Matchbox" lesz a cikk neve :D

Hibalista

- néha 3hengeren indult, magától újraindításnál elmúlt. - hideg reggeli indításnál állt le.

Ide hordtam szervizbe

haverom szervíze

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2010
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Punto 2b SPorting 1.4 16V Következő autója? Abarth 595C Turismo
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Punto Grande 2005 (2005)

További ítéletek (161 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)