Szeretni és/vagy gy?lölni!?
Szöveges ítélet
A végletek autója.Kategóriájában a legnagyobb és a legkényelmesebb.A kormányszervó egy csoda(ha m?ködik,a hideget és a meleget nem szereti),alacsony fordulaton egy kicsit gyenge,de különben jól megy.Öt személlyel az emelked?n lóg a bele.A futóm? 190 ezernél hibátlan,a hátsó fék is ennyit bírt.Váltó kicsit néha már akadozik de egyébként zajtalan,hibátlan.Nagyautós bels? térérzet.
Viszont az ülések háttámláji pár ezer km után megrogytak,a vas kibújt a szivacs alól,a váza eldeformálódott.A kuplung rángat,zajos(sokszor az új is).Bal els? futóm?ben új korától kideríthetetlen zörgés.Hátsó övek elvágják a torkodat
(ha használod).Rejtélyes rángatások,egyenetlen alapjárat.
Európai körútra nem biztos ,hogy elindulnék vele(bár a szervízhálózata fejlett).
Ha m?ködik,imádja az ember.
Ha nem,el tudnám ásni.(A keszty?tartóban mindig legyen nyugtató!Pisztoly semmiképpen.)
Hibalista
- Pár ezer km után garanciában: kuplung,motorelektronika,irányjelz? kapcsoló, 80 000-nél hengerfejezés+gy?r?zés,body-computer.Kés?bb lambda-szonda(10 000ft),kormányszervó(bontott 20 000ft),irányjelz?-relé(házilag bütykölve,egyébként 60 000 ft),AC-csere(bontott 20 000ft),180 000-nél vízpumpa (20 000ft),s?r? féktárcsa és fékpofa csere.
- Most éppen használhatatlan,már minden elektronikát kicseréltek rajta,de még mindig nem m?ködik.
Ide hordtam szervizbe
Kuplungcsere után eggyel kevesebb csavart tett vissza,két nap után a motor "leesett"!
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
? már szerencsére mindent tud,mindent meg tud oldani,bár ez a rejtélyes gépezet néha még ?t is megizzasztja.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 190000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | punto I | Következő autója? | ?????????? |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
