olcso, es jo
Szöveges ítélet
Az autot Nemetorszagban vasaroltam es ott is jarok vele napi szinten dolgozni. Mindennap 200km megy bele, 95% autopalya, igy ide nem a legidealisabb a jarmü, de olcso es eddig megbizhatoan tette a dolgat. Vasarlaskor eleg sokmindent kicsereltem igy kb. 80.000 km-en keresztül nem Volt nagy problema.
Az alkatresz barhol beszerezhetö, es nagyon olcso, olajbol Sem kell bele nagyon szelsöseges (valamint összesen talan 2,5 Liter szükseges egy olajcserehez + a szürö), igy a fenntartas nem problemas.
Amit nem tudok viszont feldolgozni:
- a napellenzöknek tulajdonkeppen 3 allasa van (alapbol felhajtva, függölegesen lefele, valamint a szelvedö fele teljesen kidöntve) amennyiben nem ebböl a 3 allasbol kell nekem valamelyik, akkor nincsen szerencsem, mert par masodperc utan a napellenzö magatol atugrik a fenn emlitett poziciok valamelyikebe)
- a napellenzö alja lehajtaskor nem vizszintes, hanem ferden all gyarilag, a ket oldal között kb. 2 cm különbseg van, ami igen zavaro nekem
- a napellenzöket nem lehet oldalra kihajtani, igy ha a nap oldalrol süt akkor egeti a fejem mint allat
- az index kattogasa halk, valamint a kormany nem teriti vissza minden esetben, igy elöfordul, hogy kanyar utan egyenesben is meg vigan indexelek.
- a csomagter ajto vagy csak kulccsal, vagy csak az üles melletti karral nyithato. minden rendes autoban van a csomagterajton Kilincs is. itt nincsen.
- nagy belsö zaj
- közepsö könyöktamasz nagyon hianyzik
- a legszüröhaz leszerelese 2 csavar + 1 rugo kiakasztasa, amennyiben viszont levegöszüröt szeretnek cserelni ahhoz 13 db csavart kell kicsavarni ezen a hazon. mas autoknal ez egyszerübben megy akar szerszam nelkül is megoldhato a szüröcsere.
- a müszerfalon folyamatosan vilagit a kiegett izzora figyelmeztetö jelzes, annak ellenere, hogy minden izzot leellenöriztem, es megmozgattam a foglalataban.
Sajnos par hete eszrevettem, hogy a hatso kerekjarati iv, a köszöb talalkozasa fele picit elkezdett rozsdasodni. egyenlöre csak felületi rozsda, majd le kellene kezeljem valamivel, hogy nyujtsam meg egy kicsit az elkerülhetetlent.
Hibalista
- - Vasarlaskor vezerles csere, hosszbordas ekszij, elsö fektarcsak + betetek, gyertyak, legszürö, hütöviz - - gyujtaskabel - - katalizator csere (a rossz gyujtaskabel miatt benzin került a katalizatorba, az pedig ezt nem birta) - - az elsö ülesek elöredöntesehez szükseges felhuzokar rugoja tört el mindket oldalon, igy az üleseket nem lehetett a hatra beszallashoz elöre dönteni - - levegö befujo ventillator elötetellenallasa egett egyszerüen el, aztan csak 0 vagy 4-es fokozat müködött (nyaron persze) - - 140.000 körül feltengely gumiharang, hatso motortarto bak, kuplung, hatso kipufogodob tarto gumi - - 147.000-nel szelephazfedel (vagy hogy hivjak) tömites csere
Ide hordtam szervizbe
A kuplungot, vezerlest mas cserelte, azon kivül en magam szereltem igy kivalo :)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 57000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 90000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | c180 | Következő autója? | meg nem tudom |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.6/10) |