Az els? "majdnem nyugati" autóm
Szöveges ítélet
A gépkocsit 2000-ben vettük fél évesen 16.000 km-rel az SPQR Dandár u.-i telepén. Ami azonnal megfigyelhet? volt, az iszonyatos m?szerfal- kalaptartó- és ajtókárpit zörgés, ami az id? el?rehaladtával tovább er?södött. Kés?bb rendszeresen beázott az els? szélvéd?n át - ez az SPQR szerint a "déli" autók hibája, a fényszóró párásodással együtt. Nedves id?ben állandósult a hátsó futóm? kegyetlen nyikorgása. Nagy hidegben öregdízeles kopogás - SPQR szerint nem hiba, hidrot?ke zaj (?). Kilazult vezet?ülést magam meghúztam. 2,5 évesen motorházfedél fényezésének mattulása jelentkezett. SPQR: Saját bemutató autójuk volt, sérülésmentesen adták el nekem, ?k nem tudnak róla - biztos én törtem meg. 3 évesen eladtam a kocsit, el?tte a 40 ezres szervizt már a Fiat Óbuda végezte, szerintem korrekten. A vev? jelezte, hogy a festékvastagság mér? szerint a motorházfedél és az egyik hátsó ajtó fényezve volt - hogy Fiatosan köszönjek el - végleg - az olasz autóktól: Bravó SPQR! Végül a kocsi jellemzése:
+ jó úttartás
+ kit?n? fék
+ dinamikus, nyomatékos motor
+ élvezetes, könny? vezethet?ség
+ kis fogyasztás
- hanyag összeszerelés, zörg? karosszériaelemek
- gyenge anyagmin?ség
- márkaszerviz (SPQR) "latinos" trehánysága, nemtör?dömsége
Hibalista
- 2 db tompított izzó
-
Ide hordtam szervizbe
SPQR XIII. ker. Váci u.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Fiat Óbuda Szövetkezet III. ker. Bojtár u.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 16000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 27000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | LADA 21053 | Következő autója? | OPEL ASTRA G |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
