Olaszok autóitól ments meg uram, minket!
Szöveges ítélet
Scizophrenia. Ezzel lehet legjobban jellemezni a viszonyomat vele. Ha ment, jo volt, szep volt, szerettük. Ezt tartott kb fel evig. Igazabol csak apro, de olyan bosszanto hibai vannak, ami megmergezi az eletedet. Az a baj, hogy nem kiküszöbölhetöek. Amugy meretre eleg, igaz, most, hogy jön a baba, jön a valtas is. Eddig meg a felesegem hetvegi hajokofferja is belefert. Amugy ha nem vagy egy rohanos tipus, vagy csak nincs annyi penzed, hogy az osztak rendörök szigorat finanszirozdd, eleg. Emelkedöt vagy a lakokocsik soraban döcögd vegig, vagy üveghangig pörgetve probaldd követni az 5.-ben 2000/min-el pöfögö TDI-ket...
Belülröl tetszik. Sokkal jobban testre all mint szüleim ill, aposomek Megane-ja. Igaz az az 1.4-es motorral kiröhögi ezt. Viszont ennek szebb a hangja. Csak a teté ne lenne olyan alacsonyan. Ha a legalso allasban van az üles, mint majom a köszörükövön (Igaz, majdnem 190 cm vagyok). Ha jol ülök, fejem es a plafon közt 3 cm. Nem akarnek vele fejre allni.
Kivülröl nagyon tetszik. Meg most is jol mutat, föleg elölröl. Sokkal jobb, mint a Stilo. Nem is ertem, mi volt a celjuk a Stiloval. Ilyen autoval szandekosan csödbe lehet vinni egy ceget. FIAT, stilus nelkül. Na, mindegy.
Amitöl en is felek, az a hihetetlen ertekvesztes. Jövö honapban meglatjuk... A penzet azert erte meg, mert mint kifuto vettem relative olcson. A javitasokat is egesz jo arban ki tudtam hozni, es igazan nagy dologra nem kellett költeni eddig. igaz, jövö heten viszem ujra az alapjarat miatt, hogy eladhato legyen.
Hibalista
- Alapjarat. Ha plusz 15 fok föle megy a hömerseklet, a kocsi csak padlogazos gazfröccs utan indul, az alapjarat meg 300-500 között ingadozik (Igaz telil minuszokban semmi baja). Ha megy a legkondi, meg rosszabb. De legablabb lehet ralizni: jobb lab a gazon egy kicsit, ballal fekezel...Megcsinalni a mai napig nem tudtak. A FIAT szervizben csak szettartak a kezüket. Ajanlottak mindent, semmi sem segitett.
- Lengescsillapitok: 1000 (!) km utan garanciaban, majd 40ezernel ujra.
- A tetén levö müanyag csik bal oldalt egy kemeny tel utan feljött, a szervizben nem tudtak megcsinalni... Ujat rendeltek allitolag, azota is jön. Egy maszek szaki meg egy kis pillanat ragaszto segitett.
- Bal oldai ajtokitamaszto. kb 6x hutzak utana valami csavart, mert iszonyatosan kattogott, a vegen meg beadta az egesz az unalmast ugy ahogy volt. Egy haver megbuheralta, azota jo, csak kattog...
- Zörög. Mi? Mi nem? Egyre több minden. Pedig nem pesten hasznaltam. Egy eve külföldön jarok vele, ahol annyira nem zörög. Lehet, hogy ez a titka?
Ide hordtam szervizbe
Autonova FIAT Centrum Szeged
A köteltzönel jo, a többit felejtsd el. Nem csodalkozom, hogy csödbe megy a FIAT. Miota nem garancias, egy ismerös csinalja, kivaloan.
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Clio | Következő autója? | Ford Focus C-Max |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.2/10) |
