Végre autót gyártanak
Szöveges ítélet
Hát igen ez végre egy olyan autó amivel nem kell bizonygatni a citroenesnek hogy miért is ezt választotta. Kényelmes, rendkívül csendes és végre nem nyiszorog benne minden. remélem ez így is marad. Elindult a tartós teszt olyan igazi féle kb évi 70ezer kilométer... aztán majd kiderül...
Folyt köv!!!
Sikerült 2 és fél hónap alatt rendesen bejáratnom. az autó továbbra is hibátlan csak az a rohadt pohártartó és magyarázza már el valaki nekem hogy a vezetőnek minek majrévas? miért nem lehet szemüvegtartót oda szerelni?
Ja mégis egy hiba! Nem szereti a gyári Bluetooth a Nokia mobilt, Sony-Ericsson és egyébbel teljesen jól műszik. de nekem Nokiám van:-(
Nagyon élvezem benne, hogy nem kell 500km után kutat keresni, és hogy úgy fordul a kanyarba mint a sínautó, imádom a maszírozós ülést. Ez egy olyan autó amit azért alkottak hogy ne a vezetésbe kelljen elfáradni, és aki nem hiszi azt sajnálom.
Hát kérem ez is megvolt! mármint az első szerviz. Unalmasan telnek a kilométerek, hiba semmi.
Hát ezt vagy kifogtam vagy tényleg ilyen jól sikerült.
SZERETEM!!!
42e km nél kérte az első fékbetétek cseréjét, de a hátsók sem fogják 60e nél tovább bírni. Persze ez nagyon használatfüggő, én nem vezetek lassan.
Nagyon kellemes társ ez az autó. Továbbra is csöndes, nem nyikorog benne semmi és kényelmes.
Kár, hogy a Citroën nem ilyen autókat gyártott eddig mert akkor nem lebegne a szemem előtt az a tény hogy mekkorát fogok bukni ezen 3 évesen és 200ezer km-el. De addig olyan kényelembe utazok amit csak az tud aki használ már ilyet.
Az elmúlt 24e kilométer alatt azért már volt két hiba igaz az autó nem hagyott ott sehol. A motortérben lévő biztosíték panel kontakt vagy melegedési hibája miatt téves infókat adott a vezérlésnek. Tünet: a számítógép ABS és mindenféle hibát jelez ami újraindítás után megszűnik.
50e körül az egyik teleszkóp elkezdett olajat izzadni magából a szimeringnél ezt 66e km-nél cserélték az olajfolyás annyira jelentéktelen volt, hogy a hidraulika rendszer nem igényelt utántöltést. Természetesen mindent garanciában kicseréltek:-))
A hátsó betétek 58e km ig bírták és jó dolog, hogy mielőtt vasra futnának erös hangon ciripel mert egy lemez nekiér a tárcsának.
Az autóról továbbra is csak felsőfokon tudok nyilatkozni!
Nagyon jó széria!!
Átléptük a 120000 kilométert ez már ad alapot következtetésre.
Eddig 86ekm nél kuplungozni kellett az autót melyet garanciában elvégeztek.
A szervíz költsége az autónak a nagyszervízen 200eft volt.
Észrevették, hogy a jobb oldali stabilizátor kikopott.
Ezeket leszámítva az autó teszi a dolgát mint egy jó rabszolga.
A kihangosító az új N8 használata óta hibátlanul működik.
Hibalista
- 12e km-nél kért fél liter olajat:-)) - Azóta csak ami kopik./fékbetét/ - Bal első lengéscsillapító csere - Motortérben lévő biztosítékpanel csere - 86000 km. Kuplung szett csere Garanciában - 120000 km jobb oldali stabilizátor
Ide hordtam szervizbe
Citroën Gerencsér Szombathely Citroën Wendom Kft.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | C5 | Következő autója? | meglátjuk |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |
