Szervízlakó
Szöveges ítélet
Az autó jó tervezésű, kényelmes, a műszerfal kissé túlburjánzó, de megszokható. Az ülésnek, az üléslapjának nincs kellő oldaltartása. A hydro felfüggesztés szenzációs, csak késve reagál, így indulásnál leüthető a kocsi eleje, alja. A csomagtartó a nagy nyílásnak köszönhetően jól pakolható, kicsit kicsi. Motor halk, bent ülve nehéz eldönteni, hogy dízel, vagy benzines autó. Nagyobb sebességnél is halk marad. Tetőcsomagtartó körülményesen szerelhető fel, min 1 óra.
Az első 5 km után részleges vészüzemmód. Az első ajtókon és a hátsó ajtokon eltérő kárpitminőség. A szélvédő ragasztása buborékosodott, csere. Az övet az automata nem húzta vissza, csere, most megint rossz. A bal első hydro csere kétszer, RGB szelep csere. A részecskeszűrő eltömődött 60.000 km-nél, tisztítás. A középső kijelző pixel hibás, csere. Motorvezérlés csere. Központi egység csere, a kocsi hidraulikus szintbeállítása megbolondult, álló helyzetben hintáztatta a kocsit, le, föl. A kuplung pedál a mai napig akad, legalább 5 alkalommal volt emiatt szakszervizben, nem tudták megcsinálni. Turbó fütyül.
Hibalista
- Szélvédő, biztonsági öv, kuplung, komputer, kijelző, hidraulikus lengéscsillapító 2x, részecskeszűrő, országúti fény, EGR szelep.
Ide hordtam szervizbe
Citroen M5, Citroen Őrmező, Citroen Budaörs
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Omega 2.0i | Következő autója? | c220 |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.1/10) |
