A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » S40, V50 (2007)

S40, V50 1.6 Momentum 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Így néz ki egy rendes autó

Szöveges ítélet

Volt több tucat autóm és mindegyiknek volt hozadéka. Integető Alfások, elfogult Honda közösség, zseniális Ford és Opel fórum, gondtalan unalom a Toyotával vagy az állandó gyomorideg a Francia oldalon, mindazonáltal a Volvo az egyetlen márka, ahol azt éreztem újból ilyet vennék.

Futómű kényelmes és kellően sportos egyszerre, úttartása kiváló. A Focus-tól örökölt futómű jó konstrukció, a hátsó tartósabb is mint más márkák rendszerei, rendesen beállítható. A váltó meglepően jó, határozott és pontos. Az utastér viszonylag csendes, mindenhol puha borítás, letisztult, stílusos, világos beltérrel hangulatos is. Az ülések valóban nagyon kényelmesek ezt nagyon sokat dicsérik, külön állítható a deréktámasz és a combtámasz is.

Kormány átmérője szokatlanul nagy és a bőr sima felülete csúszós. Az autó viszont jól fordul szűk helyen is nem úgy, mint az S60. Közvetlen a hidraulikus kormánymű, kellő rásegítéssel.

Motor 1.6 Zetec ami már bizonyított a Focus-ban. A megfelelő karbantartás mellett elmennek fél millió km-t érdemleges meghibásodás nélkül, nincs komoly típushibája.

Az 1.6 motor városban és országúton is bőven elegendő normál közlekedéshez, gázreakciója jó. Autópályán 130-nál 4000-et forog így aki sokat fog pályázni keressen más motort mert ez nem oda való. Sok vezetési élményt nem ad, bár ez a futómű egy 5 hengeres motorral és kéziváltóval garantált vigyor. A motorválasztékkal az a baj, hogy a benzin 1.6 és a 2.4 mellett mind problémás, legfőképpen a Mazda eredetű 1.8. A dízel 1.6 HDI igen sok a nyűg még megfelelő karbantartás mellett is, 2.0 HDI aránylag jó motor nagy nyomatékkal.

Biztonságot tekintve függetlenül attól, hogy egy kompakt autó érződik benne, hogy fő szempont volt a biztonság. A térdet nem veszélyezteti kiálló elem, az oldalajtók olyan vastag, hogy egy muskátlis virágláda elférne a rajta, függönylégzsák szériafelszereltség, merev a karosszéria ami az autó tömegén is látszik. Ezt azt autót nem kellett átrugdosni a teszten az öt csillaghoz, mint a Fiat 500-at amit már vezettem és egy vicc a Volvo-hoz képest.

Korrózióvédelme magasan jobb az átlagtól, felületi rozsdát a hátsó futóművön látni legelőször. Ez már fő szempont egy ilyen korú autón, hiába hajlottam kizárólag Japán autókra. A lényeg, hogy ne rohadjon az autó, minden más csavarozható.

Hibái: beltere csúnyán öregszik, fém dekor sérülékeny mindenhol, tetőkárpit lóghat, lefittyen az oldalajtók kárpitjai, ülés kiszakadhat, és ezek viszonylag hamar jelentkeznek. Ezek mind javíthatóak, cserélhetőek, de egy Volvo-tól nem ezt várja az ember, ezért is éri sok kritika márkán belül.

Designról nem akartam írni, de ebbe a formatervbe szerettem bele, imádok vele utazni, szemet gyönyörködtető prémium márka, de mégis szerény nem hivalkodó, komoly emberek autója. Magyarországon a sedan, olyan mint egy 10. emeleti panel, de ma egy üde színfolt a sok ormótlan hobby terepjáró, milliónyi egyforma elfuserált csapott hátú és az idétlenül hosszú kombik között. Ha egy kisfiúnak adsz egy papírt és egy ceruzát, hogy rajzoljon egy autót akkor sedan-t fog rajzolni. Így születtünk, a legszebb autók köré a piacon mind sedan karosszériát terveztek. Mert így néz ki egy rendes autó.

Hibalista

- Semmilyen meghibásodása nem volt.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 135000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Civic Következő autója? S60
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo S40, V50 2007 (2007)

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A funkcionalitás élménye, de már nem a régi a Volvo

S40, V50 1,6 d - 2008
2013.05.13 20000   3,6

A tökéletes választás nagy utazóknak

S40, V50 2.0D - 2007
2016.07.17 55000   -

Amit soha többet nem vennék...

S40, V50 1.6 D - 2008
2012.09.27 125000   1,0

Az En Voovoo-m, keveset ker enni es elvisz barhova

S40, V50 2.0 Hdi - 2007
2012.02.29 120000   -

Az ész választása

S40, V50 1,9 TDI - 2007
2013.12.26 21962   2,7

Az ülése kényelmes :(

S40, V50 1,6 D - 2007
2016.12.05 95000   -

Bumfordian kedves családi jószág

S40, V50 1,6 D Momentum - 2008
2015.04.07 10000   -

Büdös dög

S40, V50 1,6 D - 2007
2014.11.10 213000   -

Csak ha mindig erről álmodtál...

S40, V50 2.0 TDI - 2008
2020.05.13 70000   -

Gördülök, gördülök, gördülök boldogan

S40, V50 Momentum 1.8 - 2008
2010.06.04 91200   -

Igényes, jó autó

S40, V50 2.0 D Kinetic - 2008
2009.02.07 30000   4,0

Kedvenc útitársam

S40, V50 V50 D2 Kinetic - 2010
2020.01.29 90000   -

Leonard a bébiszedán

S40, V50 S40 1,8 Kinetic - 2009
2013.04.16 85000   -

Mit várjak egy Ford motoros Volvo-tól?

S40, V50 Summum - 2007
2015.12.29 60000   -

Mérges ál Focus ( V50 D3 )

S40, V50 2.0 D3 - 2010
2021.02.17 50000   -

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)