A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1991-1999)

Golf 1.9 D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

az utolsó mohikán

Szöveges ítélet

4 évesen vettem kicsit összetört ajtóval ( az ajtó cserélve lett ), a legalapabb 3 ajtós CL verzió volt fehér szinben, a javításnál lefujtuk a gyárilag fekete lökháritót és a tükörházakat is. A következő 7 évben egy karcolás sem esett rajta, azt hitték még gyári a fényezése és korrziónak minimális nyoma sem volt
Nagyon strapabíró, hosszú úton is kényelmesek a kemény ülései, 320 ezernél is makulátlan volt a belseje, semmi kopás a műanyagokon, egyik szellőzőlamella tört csak el egy illatositó miatt, az ülések tömése is alig ereszkedett meg. Télen nyáron egy öninditózásra indult 300 ezer után is. A fogyasztás télen nyáron 5,6 volt, akár autópályán 130, max 140 es tempónál, akár városban. Az olajcseréket 8 ezrenként végeztem, 250 ezer után pedig 6500 km-enként, meg is hálálta, a motorja makulátlan volt 350ezernél is( nekem is részem volt benne, nem is hajtottam szét, de szerintem vétek is gyilkolni egy ilyen szivódizelt ).
Szerintem ez volt az utolsó mohikán a VW-nél, ami még örök életre készült, nem pedig 6 évenkénti cserére.Lehet, hogy a korszerű TDI-k erősebbek, dinamikusabbak, de érzékenyebbek is és a szervizelésük is többszöröse a hagyományos szivódizelének, élettartamuk is alacsonyabb és a fogyasztás sem lett jobb ( most Golf IV-es TDI-m van 180 ezer km-rel és 6,2 az átlaga, a motorhoz 140-nél már hozzá kellett nyulni)

Hibalista

- a kopásból és időből eredő cseréken kívül (akku, izzók, csapágyak, fékbetétek, kipufogó stb ), hátsó ablaktörlő motor 200 ezer körül, ablaktörlőkapcsoló leégett 300 körül ( párás időben 1 évig rendszeresen füstölt egyet az első beinditásnál, csak utána ment tönkre ), izzitó főbiztositó többször is ( mig rá nem jöttünk, hogy a gyári értéknél nagyobbra kell cserélni,) generátor 310 ezernél, hátsó ajtózár 250 körül, 280 ezer után néha reccsent a rükverc, tönkrement az utólag beszerelt központi zár és a riasztó, 250 ezer után kicsit lötyögött az első ülés

Ide hordtam szervizbe

ugyanahoz a helyi Volkswagenes szakihoz, a kisebb dolgokat pedig otthon a garázsban

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1994
Kényelem (10) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 112000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 246000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Golf II 1,6 GLD Következő autója? Golf IV 1,9 TDI ( 110 LE )
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1991 (1991 - 1997)

További ítéletek (288 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)