A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1991-1999)

Golf 1.6 GL 

Az ítélet értékelése
2,5(8 db)

Szolid Golf

Szöveges ítélet

Japánpárti voltam,de a hármas golfokat mindig is szerettem,ha másért nem,a SLRR 2 miatt mindenképp(számítógépes játék-ismerők tudják miről van szó). Ne hőbörögjön senki,tudom,hogy vagy német,vagy japán...
Nekem is-is.

Miután csóri Suzukimat(naná,hogy japppáán)totálkárra törtem,gondolkodni kezdtem.
Nem akartam megint Suzukit,bár bitang megbízható,az tuti.
Volt itt mindenféle terv,a Seat Ibizától a Polo-n át a CRX-ekig.
Mindet megnéztem,de maradt egy halvány bizonytalanság ezek felé.
Az Ibiza diszkós,a Polo nem elég karakteres,a CRX-ek meg szét vannak hajtva.
Bocsánat ezek tulajdonosaitól utólag is.

Legyen Golf!

Az 1.4-es,60 LE-s kevés.
Néztem olyat is,ki is próbáltam,de gáz volt.Nem ment,erőtlennek tűnt,bár ha csak ennyi a probléma nem lett volna semmi,nem száguldozom.
Öcsém szerint egy autó 1.6 fölött autó,dumált-dumált,aztán meggyőzött.
Ezt megláttuk neten,megnéztük,rendben volt,megvettem.

Extralista:

ABS(nem szeretem,de jó ha van),két lufi(utálom,de nagyon jó,ha van),
szervókormány,ülésmagasság-állítás,kormánymagasság-állítás,elektromos tükör.
Az ablakok kézitekerősek,de nekem ez jobb.
Meg eggyel kevesebb hibalehetőség is.
Egy nagy pluszpont a végére,VAN FORDULATSZÁMMÉRŐ!!!
Aláírom,hogy hülye vagyok,de ha óra lett volna benne,nem veszem meg.
A Skodámban is vert a víz,mikor a brutálméretű analóg csodát megláttam.
Nem köszi,kell a fenének.

Norvég piacra szánt modell,szóval a fényszóró automatikusan bekapcsol,mikor a gyújtást ráadom és 1-2 perc alatt már egész jól fűt. Szeretem,ha hamar meleg van egy kocsiban,főleg most tél elején,
de kettes fokozaton járatva már rosszulesett,annyira fűtött.

Meg mégiscsak Golf és dizájnosabb tizen-huszonévesen,mint sok mai kocsi.
Megnyugvás,mikor beleülök.Egyben van a kocsi,van benne anyag,olyan plüsskárpitban süppedek,ami szerintem nincs itthon,Golfban legalábbis,
ha odalépek neki megindul,lehet élményautózni,kezes,nagyon halk belül,
a futómű kényelmes(Suzukihoz képest pláne) és ikon lett az évtizedek alatt a Golfból.

Javarészt városban használom,pedig"vidéki"vagyok,szóval a fogyasztás ezért annyi,amennyi.A vidékiség kb.kettő km Pesttől,igaz,mikor elkezdtem írni az ítéletet még ott laktam,azóta(3 éve)Pesten héderelek és alig mozdulok ki.
Esetleg párom valóban vidéki rokonaihoz.Egy-egy hétvégi leruccanás 5-600 km,pláne,hogy útban lefelé van vagy hat-nyolc egyéb rokon,szóval ilyenkor mindenféle úttípus és körülmény összejön.
Akár komplett ítéletet írhatnék ez alapján is.


Nem vagánykodásra való(arra ott a VR6),ebből kiciccegve a csajoknak nem lesz bugyinedvesedés,meg sikongatás,de nem is ez a lényeg.
Odalépek neki,alul semmi méretnövekedés,felkapcsolok ötösbe,még mindig semmi,télen-jégen vészfék,ABS,na akkor van...méretcsökkenés.A lukam :)
Bocs.

Hibalista

- Hajjaj,beb.szott itt minden,mióta utoljára írtam.Először a termosztát szállt el,tőből letört egy része,víz elfolyt,motor majdnem cipó.Tréler,haza. - Termosztátcsere,másnap indulás,kettő méter után nyekk. - Gyújtásmodul elszállt.Azért gurultam még picit,hátha csak az akksi,de nem. - Vontatás,sebességbe be,elugrott a vezérlés,meg összekalapált mindent,pedig 3-ba raktam,nem egyesbe és max.10-20 métert.Szakértők szerint nem lett volna szabad ennyitől megfáradnia,hát ez megfáradt.Beleugrottam egy szolid 80-90 ezres számlába.Adunk a recessziónak,meg a vérnyomásnak rendesen :D - Ha ez is olyan f.s lesz,mint a Bodrim(136L),akkor betolom én is a gazba és felgyújtom,mint egy Dacias autóstárs írta.Egyszerű amúgy,mint a faék,csak ne kelljen hozzányúlni.A termosztátot vagy ötször kellett ki-berakni,nem stimmelt az istennek se.A végén már én meg tudtam volna csinálni,annyit álltunk fejvakarva-pedig a szerelősrác nem sz.rral gurít.Na mindegy,remélem egyenlőre ennyi,még nem haragszom a Gilfire. - - Eltelt majd 3 hónap és lekopogom,semmi baja.Még szép.Egy kővel kevesebb... - - Nohát,majd fél évvel később vagyunk,semmi gáz,bár az alapjárattal vannak kisebb gondok.Néha lefullad magától.Sajnos szerelő barátunk elköltözött az örök műhelyekbe,isten nyugosztalja ezúton is,tehát egyenlőre nem csináltatom meg az öccsével,majd,ha eltelt egy kis idő.A kocsi azért(is)marad kedves nekem,mert ez az utolsó kocsim,amit még Ő szervizelt. - - Újabb 2-3 hónap eltelt. - Végre le tudtam mérni a fogyasztását. - Ez az első kocsim,aminek le tudtam és akartam is,régebben nem érdekelt annyira,csak hát manapság a 320-330 Ft-os árak mellett... - - Szóval négyen,csurig rakva pakkokkal,kicsit városban(10-20 km),nagyobbrészt országúton(170-180 km)és javarészt 90-100-as tempóban evett 6.1-et! - A kutasnak mondtam kerek szemekkel,hogy egy japán eszik ennyit,ő meg csak figyelt,hogy hülye vagyok-e?Öcsém válasza:zsír,miért ne?Náci járgány. - - Szerintem hihetetlen,de nálam okosabbak biztos megszakértenék,hogy egy 1.6-ossal bizony ezt is el lehet érni.Mindegy,én csak örülök. - - Önindító gondok voltak,bendix,vagymi,de ma meg lett csinálva. - Olcsón megúsztam,megint egy kővel kevesebb. - - Eltelt vagy egy év,még több is,megint írok.Kuplungbaj,pedál beesett hajnalban,páromat vittem volna dolgozni,a következő sarokig sem jutottunk el.Nem ismerem a pontos nevét a ketyerének,lényeg,hogy ami a kuplungbowdent fogja az kettétört. - Nem írok cégnevet,az egyik legnagyobb az országban,de nem volt náluk raktáron,külföldről(!)kellett volna behozatni,3-4 munkanap lett volna,mire megkapom.Párszáz méterrel lejjebb egy lepra kis VW boltban fél perc alatt előhalászta a faszi a raktárból. - Öcsémmel ketten megcsináltuk,feküdtünk a koszban a Hungária körúton a Vakok Intézetével szemben a járdán :) - - Ezen a héten megy szerelőhöz a Golfi,karosszériamunka,meg első futómű-csere lesz elméletileg,remélem más nem.Kopp-kopp. - Amúgy semmi nagyobb gáz nincs vele,jön-megy,teszi a dolgát. - Csak a benzinárak.Jót mosolyogtam a múltkori beírásomon,320-330 Ft-os árak. - Hajjaj,ha most annyi lenne... - - Hetek teltek el,kaszni okés,már csak fényezni kell,futómű okés,csak tankolok és megyek.Hiba semmi.Lassan érik az olajcsere,de hű öcsémmel megcsináljuk azt is és megint semmi gond.Nem is tudom,mi lenne velem öcsi nélkül.Max.ha egy gyertyát ki tudnék cserélni,bár múltkor a repedt hátsó lámpatestet némi káromkodás után kiszereltem és beleraktam egy"újat".Utána veregettem a vállamat :)Üdv mindenkinek,majd még írok,ha van valami. - - Van :) - - Eltelt x hónap,most október vége van,sajnos folyik az olajam,illetve csak csepeg,már a nyári olajcserekor is említette öcsém-ki más :)-hogy valami olajleeresztő csavarnak,vagy minek a menete szar,meg olajteknő(karter?)meg egyéb,hát most itt az ideje.Pestieknek ajánlom a Röppentyű utcában lévő Vw alkatrészboltot,az U...-ban 2-3 nap és több ezer forint lett volna egy apróság,itt negyed perc múlva kihozták a raktárból 500-ért.Szóval veszem a teknőt,megyek E ügynökhöz és remélem,hogy megint nem lesz semmi hónapokig.A Mátrát azért megjártam vele így is:) Üdv,majd jelentkezem. - - Június 4. - Olajcsere esedékes.A teknő még mindig a régi,de az olaj nem folyik. - A kaszni kezdi megadni magát,gondolkodom más autón,pedig megszakadna a szívem.Lassan családalapítós korszakomba lépek,kéne valami nagyobb és kényelmesebb. - - Szegény Golfim azóta van velem,mióta a másik drágám,de utóbbi egyenlőre jobban bír(ja).Meglátjuk.

Ide hordtam szervizbe

J(R.I.P.)és E ügynökök.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Nagyon ügyesen adom kéz alá a szerszámokat,valamint értelmesen tudok nézni és bólogatni is.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1996
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 141000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Stift 1.3(zsííír) Következő autója? marad(lottó 5,6,7 esetén 69'Charger R/T)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1991 (1991 - 1997)

További ítéletek (287 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)