A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Avensis (2003-2008)

Avensis 1.8 

Az ítélet értékelése
5,0(6 db)

Igásló

Szöveges ítélet

Az autó kívülről OK. A színválasztásra oda kell figyelni, mert pár szín jellegtelenné teszi az amúgysem túl izgalmas külcsínt.Ajánlott a fémszín és a fekete.
Belül ua. a szolíd elegancia, mint kint. A fabetétet kihagyhatták volna, de láttam már rosszabbat is (új Mondeo brrr.) A kormány, sebváltó, ülés, pedálok négyes elhelyezése rendben. A szék is elég kényelmes, és a kilencvenegynéhány kilóm ellenére még nincs szétülve. (Ültem már benne 6 órát is pisi-kaki nélkül egyhuzamban, és ki lehet bírni.)
A motor nem egy erőművész, de a megfelelő fordulaton(3500-6000) egész tisztességesen húz, nem gond vele előzni.Elvégre nem versenyautónak vettem. 230000-es olajcserénél kellett először rátöltenem az olajszintre. (De jó olajat használok!)
Lassan járok az autóval, így általában 6-6,5 a fogyasztás, még csurig pakolva is. Imádja a százas tempót, bár ez a Bükkben nagyképű, az autópályán meg ciki.
Elektromosság néha gáz...:
1. esőérzékelő - idegesítő. (Még a dácsiámban is jobb volt az az áldott potméteres...)
2. a kontrollámpát a szervízben kétszer "kiütötték", mondván a katalizátor megadta magát, de nem bántam, legalább nem ugat bele a téli csúszkálós kanyarokba az elektronika. Ám egy hosszabb, hajtós etap után magától elaludt a lámpa. (Megjavult a katalizátor??)
3. A H7-es izzó cseréjét csak japánok végezhetik, mert egy rendes ember keze alig fér be. Ezen kívül az izzó foglalatának a "lábai" elolvadtak a hőtől, és egy éven át ragasztgattam, mivel nem volt kedvem 2x80ezret leszurkolni érte, de aztán sikerült 45000-ért egy párat (utángyártott) újítani, és azóta este is látok.
Fék, futómű rendben.Első tárcsák 240e-t fékbetétek 90e-t bírnak ki.A szervizben 60000-nél kicserélték az összes fékbetétet (a hátsót is). Nekik is meg kell élni valamiből, de pont belőlem??? még 30000-t simán ment volna. A hátsót azóta sem kellett még cserélni, pedig 272000-nél tartok... Járok vele tökön-paszulyon, és eddig egy hátsó szilent(190e) és egy első csapágy(270e) a kár (Ó, azok az áldott sima magyar utak...). Gumiból a Michelin pilot bírta a legtovább, de ha valaki vízen is szeret jót autózni, az Bridgestone-t (vagy hogy írják) vegyen rá. Jól tapad, de kopik is. 50000-t alig bírt ki.
Ja! Az ablaktörlő gumija még mindig jól töröl (igaz, a jobboldalit már megfordítottam), pedig 272000 kilométer... Lehet, hogy egyesek ilyen apróságok miatt habarodnak a Toyotába?

Hibalista

- 60000 sebváltó csapágy (2 db).
- 180000 kontrollámpa kigyulladt 210000-nél megunta és elaludt.
- 190000 hátsó távtartókonzol szilentje eltünt.
- 200000 az országúti lámpa foglalata (mindkettő!) megolvadt.
- 270000 jobb első csapágy

Ide hordtam szervizbe

Sufni szervíz. OK.
A cím nem publikus, de atíz perces olajcsere egy baráti kézfogásba kerül és nem tízezer forintba, azon kívül az az olaj (ARAL high tronic) kerül az autóba amit én viszek.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

A miskolci szervízben a második garanciális szervíz után az autó alá pillantva alig leltem bolhát. Másnapi reklamációmkor egy marék műanyagot a kezembe nyomtak, és elintézettnek vették az ügyet.(Feküdj apukám a kocsi alá, és dugd fel magadnak!)
Komoly helyzetben a SZUPER-hez kell vinni az autót (Bp. Váci út külső száz valahány sz.). Ott értenek hozzá. Nem olcsó, viszont drága. A hatvanezres szerviz kilóhúszba került. Na, ekkor volt utoljára garanciális szervizen az autóm...Azért 240000 km-nél az egyéb olajcserékre (fék, sebváltó) oda vittem a járgányt.

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 272000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Mondeo Következő autója? Avensis
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Avensis 2003 (2006)

További ítéletek (183 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Ki mit érdemel, azt kapja

Avensis 1,8 - 2004
1999.11.30 21000   3,1

2.4 VVT-i Sol Executive

Avensis 2.4 VVT-i Sol Executive - 2005
2015.07.29 15000   -

200ezer, hiba nélkül 2 év alatt padlógázzal!!!!

Avensis 2.0 vvti - 2004
1999.11.30 180000   3,1

330 E km utáni vélemény.

Avensis 2.0 Executive - 2005
2020.01.05 230000   -

7 éves kapcsolat

Avensis 1,8 SOL - 2005
2013.01.16 160000   5,0

A Black Shadow - a barátom

Avensis 2,2 D4DCat Wagon - 2007
2008.09.02 25000   3,0

A TOJÓ

Avensis 2.0 D4D - 2004
2012.11.27 260000   -

A Toyota-jeles Lexus!! 10pont!

Avensis 2.0 vvti sedan - 2004
2007.12.16 185000   2,4

A csajok nem ezt bámulják!

Avensis 2,0 D4d - 2003
1999.11.30 20000   1,0

A család legújabb kedvence

Avensis 2.0 D4D Liftback Technic Sol - 2003
1999.11.30 5000   5,0

A csendestárs

Avensis 1,8 Sol Technik - 2003
1999.11.30 52000   -

A fekete Avensis mindenhova elvisz......

Avensis 1.6 16V Sedan - 2004
2008.06.05 45000   4,0

A házigazda

Avensis 2.0 D-4D Sol Plus - 2006
2013.08.03 40000   3,0

A japán ipar szégyene....

Avensis 2,2 d-cat - 2005
1999.11.30 36740   2,6

A legjobb a világon!!!

Avensis 2.0 D4D - 2005
2008.06.24 30000   1,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)