A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Avensis (2003-2008)

Avensis 2.0. D4D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Avensis 2.0 d4d - az élményt nyújtó megbízhatóság

Szöveges ítélet

Előrebocsátom, hogy nem vagyok műszaki ember, így kizárólag tényszerű, ugyanakkor érzelmektől nem kissé átitatott módon írok Tankiról (Kisfiam nevezte le így, hatalmas mérete miatt :-)

Egy Peugeot 206 1.9 dízel után váltottam a ráncfelvarrott, 126 lóerős dízel Avensis-re, amely helykínálatban, ergonómiában, összeszerelésben, fogyasztásban és megbízhatóságban is óriási lépés volt számunkra.
Döntően városban használtuk, hétvégén 50-60 km országút, negyedévente egy 250 km feletti autópálya.

Tapasztalatom szerint ez az autó valóban hozza a hahu-n, valamint a gyártó által megadott fogyasztási értékeket. Sőt! Városban stabilan 5,6 litert mutatott a kijelző, autópályán 130-140-es tempó mellett pedig szintén 5 literrel furikázhattunk.
A rekord 6,2 litert mindössze egyszer, megpakolt utánfutóval, városban sikerült elérnem. Ilyen fogyasztás mellett is dinamikus, nyomatékos autó.

Kéthetes, kétgyermekes balatoni nyaralás sem jelentett gondot a könnyen pakolható (hatchback), 520 literes csomagtérnek, ezen túl pedig az beltérben is elegendő számú tárolórekesz szolgálja az utasok kényelmét.
A sebességváltó gombján túl szinte kopásmentes belsővel adtam tovább, amely a kíméletes használat mellett az öregedésre nem túl hajlamos anyagválasztást is dicséri.
Tízezer km, illetve 1 év volt az olajcsere terminus, amelyet bár nem szakszervízben, de az autót a vásárlás óta ismerő szerelőnél ejtettem meg.
Az olaj-utántöltés fogalma ismeretlen volt számomra,megfelelő szint mellett húzta végig a periódusokat.

Élmény- és izgalommentes szürke-eminenciásként aposztrofálta a szaksajtó, de sokat rohanó családapaként töretlen megbízhatósága,étvágytalansága és alacsony szervíz-igénye jelentette az igazi vezetési élményt. Mindig indult és mindenhova odaért!


167 000 kilométerrel féltettem a dízel autót és magunkat is a városi 3-4 km-es utaktól, így végül egy hybrid Corolla lett az utód.
A csere hírére családi-ismerősi körből is több jelentkező akadt, ezrét meg sem kellett hirdetnem a jó öreg Avensis-t.
Hála Istennek, még ma is itt van velünk, és tudom, hogy az unokázó nagyszülők továbbra is is biztos kerekeken hozzák-viszik gyermekeinket.

Mindenkinek ajánlani tudom ezt az autót!

Hibalista

- generátor - 70.000 Ft - zár - 40.000 Ft (kilincs és távkapcsoló együttes nyitása során, valószínű erőltetés hatására tört el valami) - a motort alulról védő műanyaglemez levált (az első lökhárító egyszer-kétszer fennakadt a járdaszegélyen, ez szakíthatta ki)

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 67000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 206 Következő autója? Corolla 1.8 hybrid
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Avensis 2003 (2006)

További ítéletek (182 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)