Új Super Bélákat a népnek
Szöveges ítélet
Előszó : nem akartam autót venni, sőt új autót meg pláne nem.
de aztán közbeszólt a sors.
Jött ama nyári nap amikor is ´jaj bocsi nem vettelek észre " emberemmel találkoztam aki minden felé nézett csak a főútvonalra nem.
Eredmény kisebb zúzódás nekem, az akkor újszerű autómnak 3 hónap hospital. a puff nem volt irtózatos csak azóta tudom
mi az """""-os törésteszt : Neked egy hajad szála sem görbül, viszont előtted minden felgyűrődik.
Visszaülni már nem akartam. no jó de akkor mibe???
olcsó legyen meg jó is meg minden tulajdonságában 5-s
ilyen ugye nincs, de van már a Béla(írtam már róla) ami nagyon bejött csupa jót tudok róla mondani azóta amióta hozzánk került.
Be a szalonba autó beszámítás megy sőt kettő is ja de akkor valami pénzt is ott kellene hagyni így lett az olcsóból a legdrágább változat, meggyőztem magam, hogy kényszer alatt cselekedtem.
Az igazság az, hogy az alapváltozatok ára sem a padlónál kezdődik.
Tegnap átvettem, megint egy nekem való autót gyártottak a csehek.
Engem a motor érdekelt a legjobban 170 LE CR DSG váltóval.
Úgy tűnik, hozza amit elvár tőle az ember.
Halk, megy is ahogy kell és kéregetnem sem kell, a fogyijával nem foglalkozom, nem várom egy 1,5 t-ás gk-tól, hogy olajat termeljen.
Futómű feszes, de nem kényelmetlen.
Az egész autó kislányosan könnyed, jól fordul, kormányzás pille . mintha egy-kettő kategóriával lejjebb járnánk.
De aztán hátranézünk és az óriási helykínálattal nem tudunk betelni. pedig az előd sem piskóta.
Ez fogott meg a SB-be ugye milyen kevés kell a kényelemhez.
csupán 10-15 cm hátsó lábtér többlet.
Ennek hiányában szorong sok nagyranőtt magamfajta az autókban. Ehhez is Kína kellett, hogy sofőrös autókat gyártsanak. ha ez így van, az EU tényleg megérett a pusztulásra.
A Kocsiszekrény egyedi, különösen a végre -hátulra nem lecsapott- trendi tetővonalra gondolok.
A szépség szubjektív, kicsi észrevétel
Az elejétől kezdték el tervezni jó hangulatban, nagyot alkotva
a C oszlopig minden rendben aztán jött egy bukfenc vagy mi és ilyen fart szültek. Bujtathatnák akármilyen szűk farmerba nem tudna felvillanyozni egyszerűen siktelen-mafla.
Keletiesre hajazó jellegtelen semmi. vagy máris a kínai export a cél?.
Mindegy örüljünk az elejének.
A hátsó ajtó nagy találmány, de mivel körömheggyel lehet emelni
nem értem mértnem a teljes ajtó kapott prioritást aztán aki kiskapuzni szeretne, utána nyithatná azt és nem fordítva.
mivel a kiskapu szűk maradt sok csomag nem megy be rajta ill. ki az? aki földgyaluként tuszkolja be a csomagokat amikor ezt megteheti felülről a teljes panorámát belátva?
A kanyarlámpa jópofa, de nincs jelentősége a z első fények annyira jók, hogy film-forgatni lehetne mellette.
a belső gusztusos jó minőség az ülés kevésbé fotel mint az előd.
az éríntős rádió nagy élmény és egyszerűen kezelhető.
Ennyit röviden, jó autó bárkinek ajánlom akinek térélményre van szüksége az általános jó minőségen kívül.
Így most már mindkettő generáció legelészik a kertben a gazdi nagy örömére. A hathengeres a nagyobb kedvenc.
Hibalista
- Bal hátsó lámpatest párás, cserélik.
Ide hordtam szervizbe
szakszervíz
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | octavia | Következő autója? | valami diesel hathengeres |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
