Ipari hulladék
Szöveges ítélet
Az elején leszögezném, hogy céges autónak kaptam (eszembe nem jutna magamnak ilyen ipari hulladékot venni). A cég agymenése, hogy “ratyidot” vásárol, amire sok céges autóval ellentétben vigyázok. Ezek alapján jöjjön a fekete leves:
S*ZAR! MEG NE VEDD:
Belső: sportüléses változat, telén a tűzre gyújtósnak jó lenne, beállítani nem lehet, sehogy sem kényelmes. Kb. 30 perc után zsibbadok és fáj mindenem, gerinctámasz nem létezik. A könyöklő annyira puha, mint a zsalukő, így a kezed sem tudod pihentetni, de a térded be tudod b*szni a műszerfalba, mert hely az ott sincs.
Minden rideg, nyiszog, zörög... 1db értelmes tároló van a kocsiban összesen (ajtó).
A klimapanel önálló életet él, hol 1, 2 vagy 3as fokozatba kapcsol. Télen -10ben a lábad fix lefagy, mert a padló annyire szigetelt, mint egy tescos sátor. Az ülésfűtés legalább jó!
Pozitívum is van, de nem sok: navis fejegység usb-vel, korrekt hangzással és ha már hánynod kell, hogy ebben ülsz le tudod öblíteni a torkod az ajtó rekeszben elférő 1.5l-es üdítővel. A multikormány kényelmes fogású.
Xenon fényszóró jól világít szerencsére, az usb-n felül kb. az egyetlen értelmes extra benne. Bocs, esőszenzor is van!
A karosszéria annyira erős, ha becsapod az ajtót a tükör majdnem leesik. Apropó... a fényezés a sárvédő tetején, az első lökhárítón magától leválik... NO COMMENT!
A futómű tiszteli a kanyarokat, mert úgy libeg, hogy kirepülsz belőle, az autópálya diletációknál ugyanez. Könnyen tengeri beteg lehetsz, ha nem bírod a limbózást, ahány Rapidban ültem minden ilyen volt.
Menetteljesítmény? Szerintem ez extrás lehet, mert ebbe nincs. 100-ról előzni 3miatyánkkal lehet, cserébe kapsz menetzajt. A kihangosítót emiatt felejtsd el vagy szeress teli torokból kiabálni.
A tank is alulméretezett, ezért ezzel is foglalkozhatsz, ha sokat utazol.
Fogyasztás: 145-el pályán 6.5l, 90-el vagy városban 4.5l, ami szerintem korrekt.
Motorikusan kiölhetetlen, az olajat nem eszi, csak a vizet csipegeti. Műszaki meghibásodás a vízpumpán kívül nem volt.
Hogy utálom e? Igen, a baltát belevágnám és még ronda is.
Hibalista
- Vízpumpa - lengéscsillapító, motor-váltótartó bakok (igaz ez kopóalkatrész)
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2015 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.7/10) |
