Drága kommersz
Szöveges ítélet
Visszabérelt céges autóról van szó, 113000 km volt benne amikor hozzám került, és 30000 km-et tettem bele fél év alatt. Használtam pályán, városban, szinte mindenhol.
Potitívumok: Relatíve nagy, szerintem kényelmesen el lehet férni elől és hátul is, valamint a csomagtér is hatalmas. Meglepően keveset eszik, még úgyis, hogyha túrja neki az ember, egy teli tankból lazán elmentem vele 1000 km-et vegyes használatban (50 literes a tankja). Jól gyorsul, egy kereszteződésből gyorsan ki lehet vele ugrani.
Negatívumok: A futóműve egy reanult thalia-éval vetekszik, új korában nem tudom milyen volt, de hogy 113000 km után ilyen takonypuha legyen egy lengéscsillapító az több, mint kiábrándító. A műszerfala olyan, mintha egy időutazáson keresztül ment volna keresztül (visszafelé), a 2000-es éveket idézi szinte. A tempomat valami vérgagyi, nem tudod plusz-/minusszal változtatni a sebességet, a gázzal beállítod a kívánt sebességet, megnyomsz egy gombot, és ott tartja a sebességet, ha csökkenteni akarod a sebességet, akkor kénytelen vagy fékezni. A belseje gagyi műanyag, a műszerfal design olyan, minthogyha a mérnökök ebédszünetről nem mentek volna vissza, és a skoda vezetősége így engedte volna a szalonokba az autókat, félkészen. Ha valamihez hasonlítanom kéne, akkor olyan, mint egy csalamádés nyugati pályaudvari óriás hamburger, nagy meg jól laksz vele, de kommersz. Akinek van 4,6 milliója, az vegyen inkább egy ford focust (azóta már az van), ami kisebb, de legalább jól van összerakva, és az autóvásárló normális autót kap a pénzéért.
Hibalista
- klíma kompresszor
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2014 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 113000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 133600 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | thalia | Következő autója? | focus |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.5/10) |