A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (1999-2007)

Fabia 1,4 MPI cool kombi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fapados, öreg, igavonó barátom Skodri :)

Szöveges ítélet

A kis Skodrit 72e km-el vettem majd 2e km múlva LPG rendszert kapott. Hogy miért? Nos 1,4-es motor, 1140 kg-os kasztni, 65 lóerővel? Gondolom ennek volt köszönhető a kb. 9-10 literes fogyasztás városban, országúton beszorítható 7,5-8-ra talán, pedig mamuszos lábbal vezetek. A gázüzem nem jelentett semmiféle fogyasztásnövekedést, így innentől vigyorogva mentem tankolni. Mondhatni jól esett. Amúgy a gázüzem karbantartási költsége 30ezrenként 6000 Ft-ért egy szűrőcsere.

Az extrák össz-vissz egy centrálzárból és egy manuális klímából álltak, a jég is elverte már szegényt amikor megvettem, de ennyiért megérte. Az ülések megfelelően kemények és kényelmesek, elég hosszú elöl az üléslap, így 1200 km-es utak után is fittebben szálltam ki belőle mint a későbbi Renault Grand Scenicemből egy Bp. - Szfehérvár után. Amúgy nem hosszú utakra van tervezve, utazó tempója max 120-130km/h, az útfekvése nem az igazi, a szélnek sem bír ellenállni. De a 206 Peugeot-énál azért jobb. Hátul a hely nem túl tágas, de a csomagtartó annál nagyobb, bőven tudtam bele pakolni, kombisítva pedig befér minden amit csak egy telekről vagy otthonról el tudsz hozni /íróasztal, kishűtő, ruhászsákok, stb./

Amikor megvettem - mint utólag kiderült - már a 3 fűtésszabályozó motorból csak 1 működött, ami azt jelentette, hogy néha nem tudtam kikapcsolni a fűtést, de bontva is 20e ft-ot mondtak darabjára, így gondoltam kivárom amíg a harmadik is bedöglik. De nem döglött be. :)

Amúgy a gumik, fékbetétek, féktárcsák, gyertyák, egyéb alkatrészek olcsók hozzá.

Jó tudni, hogy egy csomó alkatrész benne gyárilag "Audio, VW, Seat, Skoda" felirattal van ellátva pl., féktárcsa, így feltehetőleg ugyanezt kapja egy hasonló méretekkel rendelkező Seat is, vagy VW, ezért a minőséggel nincs gond.

Belső tere, egyszerű mint a bot, sok műanyag, szögletes, és szürke. Tényleg szürke.

72-73 ezret tettem bele 4 év alatt és meg voltam vele elégedve, 10 éves korához képest jól bírta a gyűrődést amíg nálam szolgált. Jól összebarátkoztunk, tette a dolgát mint egy öregedő igásló.

Hibalista

- Az ékszíjat 80e-nél cseréltem le, és még a gyári volt rajta. 10e - - Kb. 100e km-nél gyújtótrafó csere, konkrétan megálltam vele 1 percre, és nem indult többet újra (vontatás szervízbe) kb. 50e - - Első szilentek cseréje 90e-nél már szanaszét voltak repedezve, préselődve, azt mondták, hogy érdemes gyárit venni, mert az utángyártottak párezer után tönkremennek. - - A féktárcsa már amikor megvettem kicsit peremes volt, de amikor 144ezerrel eladtam, döbbenetes módon majdnem ugyanolyan állapotban volt, és közben már cseréltem fékbetétet is. - - Hátsó ablakmosó cső eldugult. Tisztítva. - - 110e-nél aktuálissá vált kötelező LPG szűrő csere. 6e

Ide hordtam szervizbe

Bp., Váci úti Speedy A gyújtótrafócsere kb 50e-be került, bontva ha jól emlékszem 15-ért kaptam volna + munkadíj. Amúgy jól végzik a munkájukat, csak 8 éves autóba minek új cucc. Szerintem.

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Szuhopa Szervíz - Bp., Bánkút u. Költségkímélően dolgoznak, korrektül, és nem rángatnak bele olyan javításba ami felesleges. Nem tűntek gépek tekintetében túl jól felszereltnek. 7 pMolnár Autógáz - PáhiGázbeépítés, később gázszűrő csere. Korrekt, megbízható, gyors, olcsó. 10 pont

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 72000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 72000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? 206 SW Következő autója? Grand Scenic 1.5 dci
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (707 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A nagy csalódás

Fabia 1,2 htp - 2003
1999.11.30 47000   2,3

1 Antialkoholista

Fabia 1.4 Comfort - 2000
1999.11.30 43892   4,2

A bűvös 4.73

Fabia 1.2 12V combi comfort - 2005
2010.06.28 18000   5,0

" Ár érték arány tökéletes "

Fabia Praktik 1.2 12V - 2004
2011.03.14 7000   2,0

"A Műszer"

Fabia 1,4 16V 100 COMBI - 2004
1999.11.30 20000   3,3

"Hiába Taposod Paraszt" - városi kisautó

Fabia 1.2 HTP (AZQ) - 2004
2012.11.03 20000   2,4

"A" pontból "B" pontig...

Fabia Praktik 1,2 12V - 2005
2008.02.13 57220   -

"Delorien" Időutazás 3 hengerrel !!!!

Fabia 1,2 HTP - 2002
2008.11.19 188000   4,0

"Egyszer?en" tökéletes

Fabia Fabia Kombi Classic 1.4 16V 100 LE - 2004
1999.11.30 9800   -

"Fánika", a Nejem Kedvence

Fabia 1.4 MPI Comfort - 2001
1999.11.30 11000   1,7

"Kis Morcos", nekem egyelőre nagyon is megfelel.

Fabia 1,2 HTP 12V Ambiente - 2007
1999.11.30 5530   -

"Mit nézzek egy szaros Fabián?!" - kérdezte

Fabia 1,4 PDTDI (80 LE) combi classic - 2006
1999.11.30 27000   2,0

"Nékem tétccik!"

Fabia 1,4 MPI Classic 2001 - 2001
1999.11.30 26000   -

"Rendeltetésszerű használat"

Fabia 1,2 12V HTP Classic - 2004
2008.01.17 60153   2,1

"Skodri" megbízható - és hálás mint egy kedves házörző

Fabia 1,4 mpi comfort - 2001
2008.02.10 132000   3,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 48

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)