A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (1999-2007)

Fabia Sedan 1.4 MPI 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Nem rossz, de mi ebben a VW?

Szöveges ítélet

Két éve bővült a család és kinőttük az amúgy sem hatalmas Trabinkat, így aztán arra a döntésre jutottunk, hogy lecseréljük egy újabb és modernebb járgányra. Nagyon sok pénzünk nem volt, úgyhogy elsődleges szempont az olcsóság volt és a biztonság. Így aztán átböngészve több ezer oldal autós oldalt és magazint a választásunk a Fabiára esett, mivel használtan aránylag olcsón lehet hozzájutni. A kényelemmel nekem semmi gondom nincs, nem vagyok egy nagy darab ember a feleségem sem az, de azért szerintem 180 felettiek csak ketten tudják használni mivel mögöttük nem fér el senki. Az autó legborzasztóbb eleme a műszerfal, szerintem amikor tervezték ezt kihagyták belőle majd amikor rájöttek gyorsan rajzoltattak egyet Zatopek raktáros bácsival. Kopár fantáziátlan és nagyon kemény 2 hét használat után a kezemben maradt a hűthető kesztyűtartó ajtajának kilincse- a szervizben megnyugtattak csak ajtóval együtt lehet kicserélni potom 25000 Ft +jav- egy autós boltban 15000-ért kaptam. Összességében elégedett vagyok vele bár a szakszervíze horror árakon dolgozik érdemesebb utánnajárni az alkatrészeknek. Összehasonlításképpen Lambda szonda (mindjárt 2 is van belőle ) 60000 HUF/db, egyéb szervízben 10000 és 20000 HUF.között van.
Első féktárcsa szakszervízben darabja 30000 máshol 30000 kompletten. A jármű motorja is meglepő régi Skodások ha beletekintenek biztos ráismernek a burkolat lebontása után a régi Favorit motorjára /mi ebben a modern!!!/ . A motor teljesítménye nem a legjobb az előzésekbe csak körültekintően lehet belemenni ha valaki szeret tempósan és dinamikusan autózni annak ez biztos nem jön be. A fogyasztásával nekem semmi bajom
nyáron klímával, vegyes használatban 7,5 l igaz 120-nál jobban nem nagyon hajtom /nincs is hol/. Az autó leggyöngébb láncszeme a fék: hamar elkopik még kímélő üzemmódnál is. Összességében elvagyok vele, de ebben semmi nincs a VW-ből vagy már azok is ilyen minőségűek?

Hibalista

- Termosztát 8000 + 1500 jav díj.
- Vezérműlánc csere :lánc+fogaskerekek+olajcsere+olajszűrő+légszűrő összesen 24000 forint munkadíjjal együtt.
- Első féktárcsák cseréje munkadíjjal együtt 33000 Ft.

Ide hordtam szervizbe

Skoda Baja. Hozzá nem értő és hozzá nem érteni akaró bagázs+heroin áron dolgozás.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Fekete Autó Service. Korrekt gyors és nem drága, hozzáértő szerelőkkel.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2002
Kényelem (5) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Trabant 1.1 Következő autója? még nem tudom talán japánt
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (707 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)