Amíg élek, nem felejtem
Szöveges ítélet
2000-ben vásároltam mindjárt a nyílt hétvége után, megváltás volt a 306-os után.
Amit nagyon szeretek:
A futóműve szinte tapad az útra, nem tolja ki magát a kanyarokban sem. A négy tárcsafék nagyon állatúl lassítja a gépet, és ez a 100 lóerős kis méregzsák.... Sok autós kollégának okoztam már vele meglepetést. A váltóját pedig még az 1-es BMW-t tulajdonló haverom is megirigyelte... A fogyasztására sem panaszkodhatok, városban 7,5 körül "nyakal", főúton meg tudom állítani 6 littyó alatt.
Amit nem szeretek:
Télen mindíg úgy érzem valami baja van a fűtésnek, mert baromi lassan kezd meleg levegőt nyomni az autó. A másik probléma a tipikus Fabia betegség: a hátsó ajtókárpitok állandó jelleggel beáznak, amikor lemosom a gépet.
Hibalista
- 7 év és 150.000 kilométer után bizton állíthatom: szinte tökéletes kisautó. Összesen 3 hibája volt: egy kipusztult féklámpa kapcsoló és vizhőfok visszajelző (még elment garanciába), és 130.000-nél két első kerékagycsapágy. ENNYI!!!
- Ami egy kicsit rontja a képet, hogy 7 év alatt úgy szétültem a vezetőülést... Nyikog-nyakog, már nem tart semmit. Lassan le kéne cserélni, de már előre siratom, annyira szeretem az "én pici Skodámat".
Ide hordtam szervizbe
Porsche Inter Autó Győr - Kiváló, udvarias kiszolgálás, magas szakmai színvonal, rugalmasság, de mindezért cserébe őrülten magas árak....
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 150000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 306 1,4 XN | Következő autója? | Skoda Octavia RS TFSI/Scout PDTDI |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |
