JáTékPóni
Szöveges ítélet
Egyenlőre kevés az élmény. 3 hete van meg, azóta túl van egy generátorcserén.
A fékek nagyon gyengék (viszonyítási alap: Astra Classic II, Doblo Cargo).
Amit a motorről mások is leírtak, azt csak megerősíteni tudom. Konkrétan alapjárat közelében nagyon könnyen lefullad, közepes gázra csikorognak a kerekek, köztes állapot nem igazán van.
Billeg. Nagyon. (Lásd viszonyítási alap.) És ez gáz.
Nincs benne kormányszervó. Megszakadok a kormány tekergetése közben. Huszonéves autókkal is könnyebb parkolni, mint "vele".
Nyikorog. Nem kicsit. Majd adok neki WD-40, de sztem nem fog sokat érni. A hátsó futómű felől jönnek a zajok. Megpróbálunk együttélni vele.
A további eseményeket természetesen megírom. A címben elrejtettem a rendszám betűit :)
Hibalista
- Generátor. Vásárlás után 1 héten belül. Leszívta az akksit. 5x. Egy hét alatt. Aztán csere, 70.000, a kereskedés átvállalta.
-
Ide hordtam szervizbe
Passz, kocsi vissza a kereskedésbe, szerelő oda házhoz jött.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 52000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 1500 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Doblo 1.9D | Következő autója? | Vmi fullos diesel olasz, lybra, thesis, 166, ilyesmi.. |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.5/10) |
