A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Thalia (1998-2007)

Thalia 1.5 dci 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szürke szamár.

Szöveges ítélet

Első új autónk volt. Szerettük. Előző autók: (Wartburg, BMW 732M (E23), Golf-2 dízel) bár ezt az utolsót inkább letagadnám.

Autópályán 100km-t mentem naponta. Elvileg ez ideális egy dízelnek.De 100 ezer után
kicsit kihívásnak tekintettem azt, hogy vajon a delphi rendszer a kezem alatt meddig fog menni. Mindenki szidta. És valóban az alapjárat olyan "döcögős lett", de ugye nem használtam alapjáraton, nem érdekelt.Ám 230-nál a reggeli hidegben már nemigen volt üzemanyagnyomás.
A motorba 100e felett 50-ezrenként Xado revitalitalizáló (orosz/ukrán fémkerámia csodaszer) került bele.
Mivel mindenki mondta, hogy úgyis tönkremegy, ezért minden mindegy alapon beletettem.
Nem ecsetelném a motor változásait eme szer hatására, még reklámnak vennétek. De tény, hogy nagyon sok akarat lett benne ezután.
Na de a folyamatos száguldozás miatt az üzemanyagrendszer beadta a kulcsot.
Szóval 230-nál a dízelszervízben 170-ért kaptam egy marék alkatrészt egy dobozban amit kicseréltek a szivattyúban és a csúcsokban. A lakásban tárolom, rohadtul gázolaj szaga van, de ez egy drágaszág, őrizgetem. Ez akkor fájt egy kicsit.

300 környékén volt a turbó felújítás (Dunakeszi) és a gyűrű/csapágycsere.
Most 345 van benne, vettem egy új autót, 80ezerért beszámították volna a Thalicskát,de ennyiért inkább ott fog állni az udvarban. Most jobb állapotban van mint 5 éves korában, kint állt mindig, de nagyon jó a korrózióvédelme. Csak a motorháztető alján van egy korróziós hiba, de ez nem látszik és úgyis az őzike már behorpasztotta egy kicsit egyszer. Valami rejtélyes ok miatt a kuplung még mindig az eredeti.

Soha nem állt meg, nem hagyott ott sehol.

Ami nem tetszett benne:
-a kicsi csomagtartó betöltő nyílás.
-az ablakemelő gomb
-a pohártartók teljes hiánya.

Hibalista

- Generátor 3x 100e, 200e, 300e (csapágy, surlódás, meleg, zárlat, égés. A vicces, hogy a 2db műanyag gázolajvezeték felette megy). Végül is nem gyulladt ki az autó, de ez nem egy jó megoldás. Ha figyelek a hangokra akkor megelőzhető lett volna. - kb 60 ezret költöttem erre - Generátor szabadonfutó (gondolom a meleg betett neki) - Most egy újratekercselt generátor van benne 5 éve semmi baja. - 200e-nél EGR szelep. 30ezer. Szerintem csak koszos volt és mechanikailag szorult, de mindegy. - - kerékcsapágy 20e - klímafeltöltés - futóműalkatrészek - féktárcsa, fékpofa, fékbetét. - kormányszervó szivattyú elektomos motor (ebay, olcsón, új). Tulajdonképpen csapágyat és szénkefét kell cserélni, de a felújított ugyanannyiba kerül nálunk. - - 230 ezernél már nem indult többet. 170e Ft porlasztócsúcs + szivattyú felújítás(Csomád) - 280 ezernél elkezdte enni az olajat és csúnyán füstölt nagyobb gáznál (meg kisebbnél is). Turbó felújítás 80e-ért nem oldotta meg, de most már jó a turbó is. - 320 ezernél megoldottam a füstölést 70ezerért (helyi szervíz, szelepszárszimering, gyűrűk, hajtókarcsapágy csere). - (csak zárójelben jegyzem meg, hogy tapintásra, körömmel kaparászásra semmilyen kopás nem volt érzékelhető a hengerfalon a felső holtpont környékén.) A gyűrűk viszont nagyon vékonyak voltak. - - - kb 500e/14év

Ide hordtam szervizbe

Renault Képe Kft Hatvan.Kötelező szervízek

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Balázs Autószervíz Kartal.Garancia utáni kisebb és nagyobb és javítások.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2003
Kényelem (4) Használati időtartam 14 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 340000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Golf Következő autója? Swift 2017
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Thalia 1998

További ítéletek (321 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)