Ha nem szivat a szivattyú, akkor jó a Thaliád
Szöveges ítélet
Az autó még a most is megvan, nagyon szeretem, mert a jó vezetni, 130-as tempóig nagyon jól megy, klimával+ csomaggal megpakolva Horvátoknál, hegyr?l le-fel mentenben+ autópályán max 5,5 litert fogyasztott átlagban. Csak azt nem értem, hogy a Renault gyár miért nem ismeri be, hogy valami nem sikerült jól a magasnyomású szivattyú+befecskenedez? szelepes un. közös nyomócsöves dizel rendszerben, mert sorra halnak meg szerencsét?l függ?en csak a 4 befecskendez? szelep, de a ha nincs szerencséje az embernek akkor komplet csere szivattyú+4 szelep sallanggal munkadíjal együtt eléri könnyen a 700.000,- Ft-ot. Tehát ha ez a 1,5 dci moci típus hibája, akkor, miért adja ilyen méreg drágán a gyáraz alaktrészt- kíváncsi lénnék mennyíért állítják el? - egy biztos, hogy sok meglév?, illetve leend? tulajdonost veszít el a F1 gy?ztes Reanult, (gondolom szarnak rá, megvetted most már nyalj sót, ha nincs szerencséd, vagy pereskedj ha már nincs garid) Kapásból tudnék mondani 5 olyan spancit, aki a fentieket megszívta rajtam kív?l.
Hibalista
- 62.000 km után menet közben levált a bal hátsó dobfék betétje, és beszorult a bobba, ezért foróvá vált kerékcsapágyból a zsír kiolvadt. Csere minkét hátsó betétnek, és csapágynak sufni tuningba 25.000,- Ft, a renault szervízbe 50 ropiért csinálták volna meg. 67. ezer km után a 4 befecskendez? szelepb?l 2 szinte teljesen, a másik 2 félig megadta magát, a motor hol hidegen, néha hol melegen nem indult el egyáltalán, csere gyári áron 260 ezer ft. cakli pakli áron, sufni tuningba 110 e-b?l megoldottam. 82 ezer km után az elektromos szervószvattyúm adta meg magát, csere gyári ár szerelve 130 ropi, szerencse egy bontottat sikerült szereznem, de utángyártott nincs, ezért 130 e.ért megvehet?, hála istennek a kocsinak más baja eddig még nem volt, igaz még csak 3,5 éves és 84 ezer km van benne. Ja 74 ezer km után meghalt a gyári 4 izzító gyertya, NGK-át vettem bele 14 ropiért négyet és magam kicseréltem UAZ dugókulcs készlettel, mert csak azzal lehetett hozzáférni
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 60000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Polo Classic 1,4 60 le | Következő autója? | Polo V modell 1,4 16 v 75 le |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.8/10) |
