Az indexnél betelt!
Szöveges ítélet
Nem vagyok oda a francia autókért! Ezért akinek az indexe „kattog” annak a következőket javaslom (szerviz helyett csináld magad):
1.a kormánynál három csavar fogja a műanyag takaró lemezt.
2.az index-re csatlakozó kábelek lehúzása
3.az index, lámpa, kapcsoló (kormány elforgatásával) két pici csavar fogja.
4.aztán az egész szerkezet (index, lámpák … ) kihúzható
5.a szerkezete (index, lámpák … ) két csavar és a „bilincsek segítségével” szét lehet szedni és belül a zsírtól megtisztítani ami valószínűleg a lekopott réztől már eléggé „áthúz” a zsír lényeges mivel kell a csúszáshoz (mi a belsejéből szedtünk még annyit hogy elég legyen mindenhol). Még volt a rézlemez alatt egy rugó azt is „kitágítottuk” .
6.Jobb mint új korában, mivel már az 5 000 szerviznél is csinálta :(
7.De így ingyen megoldódott! :)
Nem bonyolult!
Hibalista
- Gyújtótekercsek az első 12000 Ft. a többi 2 db 27000Ft 50 000 Km után :(,egy még megvan :), index az elejétől kerreg, hátsó fékdob, ablak keret, ködlámpa
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 102000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | Astra | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.7/10) |
