Hálás Oroszlán 330 000 km
Szöveges ítélet
Motor: 110 ló, nagyjából elég a közlekedéshez, de pár tucat még jó lenne! :-) Meg kell adni neki mindent időben, vagy inkább idő előtt, és akkor kimegy a világból. Olajpára azért akad, de nem olyan mennyiség, hogy 10 000 km alatt 2-3 deci olajnál többet kelljen utána tölteni. nem eszi az olajat.
Az előző tulajdonos nem értett az autóhoz, és nem is figyelt nagyon rá, nem hiszem, hogy idő előtt megvoltak a szervizek, de ezt is tolerálta a technika. Én 10 ezrenként cseréltem olajat és szűrőket.
Sajnos a motor hátulja igencsak a tűzfal árnyékban van, azt a részt szerelni úgy, hogy a motor a helyén van, nagyjából lehetetlen. Itt van a turbó és az EGR is.... De eddig nem volt velük probléma. (330 000 járunk)
Városi használatot kerültem, ez vélhetően használt neki.
üzemanyag: Próbálkoztam SHELL, OMW, MOL üzemanyagokkal, ez utóbbi jött be leginkább. Takarékos vezető vagyok, ha kell akkor azért odalépek, 5.5 l/100 az átlag.
elektronika: állítólag pocsék, de miután átnéztem és megtisztítottam a biztosítékokat, igazából semmi probléma nincs. Indexfoglalat tuti tönkremegy ennyi idő alatt, de ezt is lehet orvosolni, akár házilag is.
Karosszéria: 17 év 2 hónap után felületi rozsda van itt ott. Csomagtérajtónál van kezdődő rozsda. Kerékjárati ívek nem rozsdásodnak, mivel minden műanyag. :-)
Kényelem: az utastér átlagosan tágas. Nagyobb autókhoz szoktam, de ez sem rossz. Az ülések variálhatósága szuper. Hátsó ülések háttámlája dönthető, mármint hátrafelé is, mindegyik külön sínen van. Első ülések fűtései szinte egyik autóban sem működnek és maga az ülés is szétmegy...
Hamar bemelegszik az utastér, a hátul ülők lábaihoz is fúj meleget. Klíma is elég erős.
Az üvegtető ugyan sötétített, de nyáron kevés. Jó lenne hozzá egy áttetsző roló még a teljes lezáró roló mellé, átmeneti árnyékolásnak.
Biztonság: 6 légzsák, övfeszítő, menetstabilizátor, ABS....
Pakolhatóság: A hátsó üléssort 1 perc alatt ki lehet szedni, szekrény, ágy, bringa mehet bele.
Összegzés: Ha az előző tulajok nem vágták gajra az autót, akkor odafigyeléssel megbízható és jól használható járgány ez, ezzel a motorral.
Hibalista
- Turbó nyomásszabályzó, felső motortartó bak, toronycsapágy, stabpálca, első lengéscsillapító, féktárcsa, fékbetét, indexkar (örökölt hiba), generátor fesszabályzó, kormányszögjeladó, fékpedálkapcsoló, klíma (a szerviz jóvoltából, mert nem rögzítettek egy vezetéket, amit kidörzsölte a hűtőt) - - Szóval különösen nagy gondok nem voltak vele, pedig volt pár gazdája és odafigyelhettek volna jobban is. Egyetlen egy nem tervezett szerviz volt, a feszültségszabályzó miatt.
Ide hordtam szervizbe
Tiszasas (10pont)
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Kecskemét, Hernád, (saját magam)
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 230000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.8/10) |
