A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 307 (2000-2010)

307 2.0 HDI 90 LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A megbízható francia

Szöveges ítélet

Az autót 170 ezer kilométerrel vettem az első tulajdonosától 2007-ben, ekkor volt 5 éves. A tulaj végig márkaszervizbe hordta, elmondása szerint az indexkar cseréje és a csomagtérnyitó kapcsoló javításán kívül nem volt más probléma az autóval. Nagyon kényelmes és biztonságos, a vezetési élmény nem sportos, nem érzik benne a sebesség a hatalmas és távoli szélvédő miatt. Én nagyon szerettem!
A francia autókról és magáról a 307-ről sok rossz hír kering a megbízhatósággal kapcsolatban. Az biztos hogy nekem az autóval nem sok problémám volt, úgyhogy a 90 lóerős 2.0 HDI modellekre ez nem igaz. 250 ezer kilométertől kezdtek fáradni a felfüggesztés elemei (szilentek, stabilizátorok) és a motortartó bakok, úgyhogy ezeket cserélni kellett. 300 ezernél a generátort fel kellett újítani, 400 ezernél fáradt el a gyári kuplung, ekkor cserélve lett utángyártottra ami 80 Eft-ba került munkadíjjal (ebben még nincs kéttömegű lendkerék). Vezérlés 90 ezer kilométerenként kapott újat. Amit még cserélni kellett az az indexkar (megint) a hátsó ajtók zárszerkezetei (bontóból 5000Ft), kipufogót, fűtőradiátort és az ablakmosó szivattyút. Mivel évi 30-40 ezer kilométert mentem vele, így 2x, 3x volt olajcserén évente, mindig a lehető legjobb minőségű olajat és szűrőket kapta és nagyrészt prémium üzemanyagot és persze a fékbetétek és tárcsák is cserélve voltak mikor elkoptak. Az előbb felsoroltakon kívül semmilyen problémája nem volt. A motorhoz, klímához, elektromos rendszerhez fékrendszerhez, turbóhoz, szervóhoz, kormányhoz, kasznihoz, beltérhez és még sok egyébhez soha nem kellett nyúlni, olajfolyása soha nem volt. Semmilyen rozsda nem jelent se az alján és sehol máshol pedig nem állt garázsban.
Minden időjárási körülmények között helyt állt, soha nem hagyott ott sehol, a barátaim, munkatársaim, ismerőseim mindig kétkedve fogadták amikor meséltem megbízhatóságáról de aztán belátták az évek alatt hogy bizony az ő autóikkal sokkal több gond volt, állítólag csak szerencsém volt. Én napi szinten 50-70 kilométert mentem vele munkába hétköznapokon, hétvégeken 200-300 kilométert munka vagy kirándulás céljából 10 éven keresztül, végig a szabad ég alatt parkolt. Ez idő alatt 350 ezer kilométert tettem bele és 2017-ben 520 ezer kilométerrel adtam be egy kereskedésbe ahonnan egy 2011-es évjáratú Peugeot 308 1.6 hdi-t hoztam ki helyette. Hazánkban a francia autók iránti gyűlölet miatt sokan nem választják ezt a márkát ami miatt viszonylag olcsón lehet ilyeneket venni összehasonlítva a német vagy japán hasonló kategóriás autókkal. Ez a magam fajtáknak nagyon jó hír. Persze nem mindegyik Peugeot motort érdemes megvenni, vannak köztük problémásabb modellek de azok sem problémásabbak német társaiknál. Érdekes hogy Németországban sokkal jobb a Peugeot márka megítélése emiatt összességében drágábbak is ott használtan, nem véletlen hogy nem nagyon éri meg a neppereknek onnan behozni francia autót.

Hibalista

- Indexkar, csomagtartónyitó kapcsoló, generátor, fűtőradiátor, bakok, szilentek, lengőkarok, stabilizátorok, kuplung, ablakmosó szivattyú, hátsó ajtók zárszerkezetei

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 170000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 350000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 19 Következő autója? 308
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 307 2000 (2000)

További ítéletek (460 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)